Buna
am 25 ani, am o familie minunata: sunt casatorita de 6 ani, am un copil de 1 an sh niste parinti extraordinari. nu suntem foarte bogati, dar nici nu duc sh nu am dus niciodata lipsa de nimic. avem casa, mashina, locuri de munk bn platite...intr-un cuvant tot ce ne trebuie. dar cu mn se intampla cv. de cativa ani (de vreo 5 -de cand m-am angajat. eu am fost singura la parinti sh intotdeauna am fost rasfatata de ei. parinti mei m-au menajat sh nu ma lasau sa fac nimic...mi-au dat totul pe tava. dar incercau intr-un fel sa-mi controleze viata. intotdeauna am fost o fire mai impulsiva sh ma enervam repede, dar acum de cativa ani am devenit fff nervoasa. mai intai cu sotul meu vb f urat cand ma enervam, dar el incerca intotdeauna sa ma ajute pt k ii spuneam (dupa ce imi trecea criza de nervi) k e ceva parca mai presus de vointa mea, pur sh simplu ma crizam de numa sh apoi imi ceream scuze. apoi cu parintii mei. ii iubesc enorm sh ei ma iubesc, dar de multe ori, la nervi, le arunc cuvinte lipsite de respect. sh dupa regret amarnic. nu sunt violenta, nu injur, dar la nervi spun cuvinte de care imi pare rau, nu ma pot controla. dar asta mi se intampla numai acasa. la munca sunt foarte calma sh toti din jur ma apreciaza. e ca sh cum as avea 2 persoanlitati. mama este o fire care ii place sa controleze totul, sh chiar daca am 6 ani de casatorie, de multe ori incearca sa ne dea ordine sh mie sh sotului meu...sh de obicei de aici pornesc nervii mei. cat am stat singura cu sotul meu (vreo cateva luni), desi eram insarcinata nu m-am certat cu el nici o data macar, pt k el este o fire intelegatoare sh calma. stiu k eu sunt de vina...dar nu stiu ce sa fac. nu sunt ipocrita sh imi place sa spun totdeauna ce gandesc. vreau sa scap de aceste crize nervoase. sunt f sociabila, dar cateodata, (asta de cand port ochelari), nu pot privi in ochi persoana cu care vb, sh de multye ori incerc sa ocolesc unele persoane. uneori ma simt cea mai fericita pers de pe pamant sh ii multumesc lui Dumnezeu pt tot ce am .......alteori mi se pare totul negru sh devin trista dintr-odata. parca as fi in me, my self and irene........intr-un om 2 personalitati??? va rog o parere. multumesc mult
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce se intampla cu mn?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (11)
Pena (acum 12 ani)
Spui ca ai stat separat de parinti o vreme si ca atunci a fost bine. Cred ca asta ar fi solutia, sa stati deoparte, fiecare cu familia lui. Parintii, in special unele mame, au tendinta sa controleze lucrurile, sa dirijeze totul. Pe de alta parte, banuiesc ca nu stai separat de parinti din comoditate. Singura la parinti fiind, nu prea stii probabil sa faci multe lucruri gospodaresti si posibil nici nu-ti place sa le faci. Mama cred ca face mancare, curatenie, cred ca are grija de cel mic, etc. De aceea este un fel de sefa care controleaza totul. Lasa comoditatea, daca acesta-i motivul si mutati-va la casa voastra. Va fi mai greu la inceput, dar cum se descurca atatea familii singure, o sa va descurcati si voi. Bona, gradinita, avut grija cu schimbul, la bunici din cand in cand, timpul trece. Ai vrea ca mama sa aiba grija de toate si apoi sa se retraga in varful picioarelor sa nu deranjeze. Asta nu-i posibil. Deci solutia este separarea si eventual consilierea psiholohica daca nu te poti controla in unele situatii.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
ayanna m (acum 12 ani)
pena....motivul pt care nu stau separata de parinti nu e comoditatea. stau cu parintii pt k nu am unde altundeva...sunt legata de locul de munk. am inceput sa ne construim o casa in care sa ne mutam, dar nu cred k o sa fie gata pana anul viitor. intr-adevar mama face mancarea, dar curatenia sh grija de bebe sunt in sarcina mea, intrucat ea este bolnava. sh nu ma plang. chiar daca sunt singura la parinti, am invatat de una singura sa fac mancare, prajitura sh orice ar fi nevoie. desi stam intr-o comuna nu avem gospodarie mare... nu avem animale sau ceva de genu. nu mi-e frica sa stau singura....chiar imi doresc mult asta. dak as fi fost "comoda" nu as fi mers la munca, pt ca salariul sotului sh al tatalui meu mi-ar fi permis asta. sh lucrez de 5 ani in acelasi loc. ms pt raspuns.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ayanna m
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ayanna m
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua
Am sa incerc sa va raspund la intrebare intr-un mod destul de concis in sensul ca din ceea ce descrieti se poate observa ca modalitatea de a reactiona la cei din jur este posibil sa nu fie in acord cu ceea ce simtit, creind in interiorul dumneavoastra o stare de tensiune, deruta, iritare, raspuns neadecvat situatiei si consum energetic mare
Poate avea repercursiuni asupra imaginii de sine dar si asupra exprimarii potentialului dumneavoastra, a ceea ce sunteti cu adevarat ceea ce ar crea in interiorul dumneavoastra o stare optima de bine
Ca sa puteti regasi ceea sunteti cu adevarat dar si sa va accesati resursele interioare astfel incit sa puteti avea o viata interioara dar si exterioara echilibrata puteti apela la psihoterapie
Cu drag,
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
psihoterapiecabinet.com.ro