Buna.
Am 41 de ani si sunt indragostita de un barbat minunat. A fost dragoste la prima vedere in urma cu aproape 2 ani si de atunci il iubesc din ce in ce mai mult. Numai ca fiecare dintre noi este casatorit. Relatia mea este practic terminata, din cauza unui sot violent, care amana divortul, iar mie imi este teama de el sa depun actele. Sper sa rezolv curand aceasta problema. Iubitul meu insa nu vrea sa renunte la relatia lui, desi ma iubeste.Nu stiu ce sa fac, mi-e din ce in ce mai greu sa traiesc departe de el, desi ne vedem destul de des. Simt ca nu mai pot sa-l impart. Dupa ce ne despartim nu ma simt bine, noaptea ma trezesc gandindu-ma la el, uneori plang, gandindu-ma ca e cu ea si simt ca mi se sfasie sufletul. Nu vreau sa renunt la el. Simt ca este sufletul meu pereche. Cum pot sa-l am langa mine?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce pot sa fac sa nu mai sufar?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (21)
Iuli (acum 13 ani)
Daca te iubeste, de ce nu vrea sa renunte la relatia lui? Cat de sigura poti fi de sentimentele lui in aceastra situatie?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Asa cum am vazut din ceea ce spui exista pe o parte comuna intre voi doi si anume teama de a renunta la o relatie care dupa cum spui tu este practic terminata(despre el spui ca nu vrea sa renunte la relatia lui)
Asta iti aduce multa suferinta si, in loc sa te simti implinita iti provoaca multa suferinta
Poate ca este momentul asa cum ai si postat intrebarea de la inceputul mesajului tau sa vezi ce poti face ca sa nu mai suferi si ma refer la o reflectie interioara astfel incit sa iti aduca lumina in viata ta si ca alegerile tale sa fie in acord cu tine asa incit sa te simti iubita, implinita si sa nu iti mai simti sufletul sfisiat
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro