Buna ziua,
Am o stare de fatigabilitate generala, de oboseala, imi e greu sa-mi mentin concentrarea la serviciu si in orice alte activitati, pana si la discutie simpla. Simt ca si cum creierul meu oboseste foarte repede pana la extenuare.
Dificultare in vorbire, in exprimarea cuvintelor corect din cauza ca-mi simt limba umflata si o jena in gat. Depun un efort mare atunci cand vorbesc ca sa ma pot face auzit si inteles.
Am si perioade cand imi simt gatul ca si cum s-a deblocat/desfundat/largit... nu mai trebuie sa depun eu un efort sa-l mentin deschis, si pot vorbii fara probleme si nu mai am probleme de concentrare si oboseala, dar... sunt mai rare.
Am fost si la ORL, si dupa cateva vizite si analize (au iesit bune, TSH ok...) mi-a prescris un Bilaska (Bilastine), 3 luni cu pauza (o sapt) la fiecare luna, care isi face efectul dupa 3 saptamani, insa... dureaza numai 4 zile de "vindecarea" si apoi revin la starea initiala
Alte simptome: iritabilitate, nervozitate, depresie, tendinta de interiorizare din aceasta cauza
Va rog daca ma puteti ajuta in aflarea problemei.
Multumesc, multa sanatate
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Care este cauza sau cauzele??"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna seara,
Mishu7, imi pare rau pentru starile cu care te confrunti.In legatura cu tratamentul medical, este indicat sa comunici cu medicul care l-a prescris, astfel incat sa-l adapteze in functie de efecte.
Starile de oboseala pot aparea din multe cauze (anemie, deficit de vitamine, de minerale, stres, stil de viata foarte solicitant, depresie etc) si de aceea e bine sa faci un examen medical mai amanuntit sa stii sigur daca sunt cauze medicale. Daca problema tine de stil de viata, stres factori psihici ai putea apela la serviciile unui psiholog.
Daca ai si alte intrebari poti sa-mi scrii, dar si sa citesti aici:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/stres/
O seara placuta!.
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro