Numele meu este george si sunt din mehedinti,am 25 ani si ma confrut cu o priblema de la varsta de 18 ani cand mi-au aparut primele simptome,care se manifeta in general dimineata cand ma trezesc am o stare de neliniste in corp in special in zona creerului care ma strange si a coloanei in care ma lovesc din coloana in creier niste convulsii,tracnituri,socuri le-am numit eu care odata cu picarea mea in depresie sau accentuat si ai am picat in criza de inconstienta.am facut rmn ,iar cand mi sa citit mi sa zis ca as avea un chist pe creieru mic ca apoi sa aflu ca parerile erau inpartite de diferiti doctori fiecare cu parerea lui nimic concret,ma aflu intr-o stare nasoala pt ca numai am nici-o speranta in a intelege acest fenomen care mi se intampla,sunt un fel de cobai care stie sa manance pastile pe paine,nimic care sa ma faca sa fiu cel care am fost odata fara probleme si sa-mi vad de viata mea,poate e posibil sa fie din cauza ca am fost prea emotiv cand eram mic si asta sa fie motivul,numai inteleg nimic .vreau un sfat de la dv unde as putea gasi o rezolvare a problemelor mele si voi ajunge dendata ce voi primi raspunsul.va va ureu sarbatori fericite si un an nou fericit
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Buna ziua"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)

Psihoterapeut Florentina Bocai MPsihoterapeut Florentina Bocai este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
George,
Inainte de a sta de vorba cu un psiholog, iti recomand un consult de specialitate la un neurolog .IN ce priveste sfaturile pe care le astepti , te rog sa intelegi ca psihologii nu dau sfaturi , psihoterapia nu reprezinta sfaturi on-line ci un propriul proces de schimbare mentala si comportamentala.
Consider ca ai nevoie de psihoterapie in cadrul unui cabinet care sa iti ofere comfort sufletesc ,siguranta si intelegere!
Ai incredere in puterea si tineretea ta!
Craciun Fericit!
Psihoterapeut  Florentina BOCAI
www.florentinabocai.ro