Buna ziua! O pritena are afectiunea borderline, diagnosticata de curand, dar probabil exista de ceva timp. A existat si o tentativa de suicid. Intrebarea mea ar fi, cum as putea sa o ajut, care e cea mai buna metoda de a o aborda acum ca se intoarce acasa de la clinica? Am citit diverse articole ce ar trebui sa spun, ce ar trebui sa evit..dar cu toate acestea e greu sa stabilesc o discutie cu ea pentru ca e in faza in care refuza.Daca mi-ar putea raspunde un specialist sau cineva care cunoste vreun caz asemanator..multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Borderline"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psih. Cristina Pricop MPsih. Cristina Pricop este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
in primul rand borderline nu este neaparat o boala ci o tulburare de personalitate ce duce la niste probleme in mai multe sfere ale vietii, in special in relatiile foarte apropiate. psihoterapia pe termen lung ar fi o solutie pentru prietena dvs. tratamentele nu rezolva decat partial simptome punctuale dar tulburarea nu trece cu tratament. doar psihoterapia o poate ajuta sa se adapteze mai usor. la intrebarea dvs ce ar trebui sa-i spuneti...sunt foarte multe de zis. dar nu trebuie pierdut din vedere ca borderii sunt persoane foarte sensibile si au nevoie sa fie asigurati ca va pasa si-i intelegeti inainte sa asculte orice altceva. daca doriti ma puteti contacta pentru orice alte informatii sau materiale