Buna ziua dn doctor am 30 de ani sunt din buc si am un copil de 12 ani.Va rog din suflet sa ma ajutati,o sa incep cu inceputul in luna iunie am plecat de acasa cu sotul si eram fff bine de odata mi sa facut rau adica molesala in corp stare de lesin nu mam putut tine pe picioare aveam impresia ca daca inchid ochi o sa imi pird cunostinta, de aici a urmat telefon la112 dusa la spital , analizele au iesit ok si de aici a inceput cosmaru care inca dureaza de atunci stari de rau si rau (tremur in picioare stari de molesala senzatie de lesin nervozitate ), aproximativ 3 saptamini eram intre casa si spital sau in cel mai rau caz era ambulata la mine diacnostic atacuri de panica mentionez ca in tot acest timpul am refuzat iesire afara din casa de frica sa nu mi se faca rau.Medicul meu de familie mia dat trimitere la endocrinolog dar inafara de tulburari neurovegetatine mai nimic fac un tratament cu levotiroxina am facut control neurologic rmn. nimic aam luat ff mult calciu si magneziu.Aurmat sedinte la psiholog care au fost bune ma invatat sa stiu cum sami controlez starile de atac de panica 70% am reusit ies din casa dar nu fff departe , am luat grandexin 3 sap. si mia dat si revotril dar nu lam suportat a fost prea tare pt mine. eu dorm ff bine noaptea atacurile de panica sunt insotite si de agorofobie asa am inteles de la psiholog. rugamintea mea este sami dati un sfat un medicament ceva am auzi de zoloft . va rog mult vreau sa fiu acea femeie activa plina de viata . mentionez ca eu imi doresc sa fac dar nu pot face. va multumesc di suflet multa sanatate!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Autor!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Draga Adrianad,
Cred ca va este foarte greu cu aceste stari invalidante de anxietate, mai ales ca va descrieti ca fiind o persoana activa!
Va recomand din suflet un nou consult la medicul psihiatru, pentru a va prescrie o schema de tratament adecvata!
Este foarte important sa urmati tratamntul exact asa cum vi-l recomanda medicul. Nu va ingrijorati, daca apar si reactii adverse la inceputul sau la sfarsitul tratamentului. Comunicati-i medicului psihiatru si acesta o sa va ajute cu privire la medicatie.
Simultan cu tratamentul medicamentos este foarte util si demersul psihoterapeutic.
Psihoterapia cognitiv-comportamentala este foarte eficienta in tratarea tulburarilor anxioase si depresive.
Dna. Adrianad, puteti citi aici si alte informatii cu privire la atacul de panica insotit de agorafobie:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/atacul-de-panica-cu-agorafobie-2/
Daca va pot ajuta si cu privire la alte nelamuriri, cu drag!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Site: http://www.psihoutil.ro/
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/