Buna ziua,
De cca 3-4 luni ma confrunt cu stari de anxietate, frica, nervi de stomac, ameteli, tremuraturi, apasare in piept, nervozitate, oboseala samd...
In urma cu 3-4 ani am mai fost tratata cu tulburari de anxietate, tratamentul fiind intrerupt dupa un an. Nu mai stiu ce medicamente erau, pt ca au fost mai multe. Unul dintre ele era si Rivotril
In urma cu un an am mai fost tratata o data cu Cipralex, tratament din nou intrerupt dupa cateva luni, pentru ca m-am simtit mai bine. Medicament: Cipralex
In urma cu 2 luni am fost diagnosticata cu tiroidita cronica autoimuna. Iau Euthyrox de 25, Ca+Mg+Zn+D3, Vigantol p[icaturi si Vagostabyl pt palpitatii.
Am doua hernii de disc toracale localizate la T4-T5, T5-T6.
Mi-am facut mai multe analize de sange, tiroida, eco de cord, ecotiroida. In afara de aceasta boala autoimuna nu au mai gasit si alte probleme, insa mai nou, au revenit starile de anxietate si atacurile de panica.
In perioada in care luam Cipralex ma simteam foarte bine, iar toate aceste stari disparusera,.
Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac, ca sa scap de aceste stari neplacute. Mentionez ca pe 24 dec dau examenul la traseu la scoala de soferi si as vrea sa beneficiez si de un tratament eficace, ca sa nu imi fie influentate activitatile de birou si de trafic de un eventual tratament. Mentionez ca sunt administrator de firma si nu as vrea ca medicatia sa ma dea peste cap.
Va multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atac de panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (16)
colnago (acum 11 ani)
Buna ziua.
Va recomand bautura bioactiva Tahitian Noni, cel original. Nu este medicament, se foloseste ca "tratament complementar". Nu are contraindicatii, poate fi folosita alaturi de medicamentele prescrise de medic.
Regleza, printre altele, sistemul imunitar, fiind recomandat si in bolile autoimune. Prin continutul ridicat de serotonina si melatonina ajuta si in cazul de anxietate, regleza somnul, altele...
Despre acest produs naturist puteti afla mi multe:
http://www.youtube.com/watch?v=pPDMJjz7_S4
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de colnago
2
Raspunde Raspunde la comentariul postat de colnago
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna ziua,
Tratamentele medicamentoase alopate/ homeopate ajuta mult in momentul administrarii si o perioada dupa incetarea tratamentului. Cu toate acestea, dupa cum ati observat si dvs, simptomele reapar curent. Cauza o consta faptul ca nu invatati sa lucrati activ cu dvs, sa invatati sa va reduceti simptomele si chiar sa renuntati la ele. Rezultatele psihoterapiei nu sunt imediate ca ale medicamenelor, dar sunt de durata, nu apar reactiile colaterale si mai ales dependenta de ceva anume. Alegere este a dvs cum va doriti sa decurga viata dvs.
Daca va hotarati sa apelati si la psihoterapie, poate in prima faza chiar in paralel cu tratamentul medicamentos, si sunteti din Bucuresti ma puteti contacta cu incredere.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro