Buna ziua!Acum doua saptamani mi-a fost foarte rau,ameteala,o presiune in cap,tremur,senzatie de lesin,nu mai puteam sa vorbesc bine iar vederea era incetosata.am ajuns la urgente unde mi au facut analizele la sange si electrocardiograma,totul iesind bine.dupa acest episod am inceput sa am moralul scazut,pofta de mancare mi a scazut.am fost la medic unde mi a zis ca am depresie dandu mi un tratament cu antidepresive.tin sa mentionez ca acum doi ani am mai avut depresie folosind acelasi tratament care a dat roade.aseara am avut iar o stare ca cea de acum doua saptamani,ameteala,stare de lesin ,senzatie de cap greu.in momentul cand mi e rau simt o frica de a nu lesina,ma ingrozeste gandul de a lesina.va intreb,poate fi un atac de panica,sau alta boala??ce alte analize imi recomandati?va rog sa mi raspundeti pentru ca sunt disperata
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atac de panica?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua din ceea ce descrieti este posibil ca suferinta sa fie de natura psihica
Nu precizati insa la care medic ati fost Adica in afara medicului de familie ar trebui sa mergeti la medicul psihiatru curant in vederea instituirii unui tratament dar si a urmaririi lui pe parcurs
Complementar, in vederea obtinerii unor rezultate mai bune dar si mai durabile, de ajutor este psihoterapia deoarece aceasta se adreseaza cauzelor, mecanismelor psihice de producere a depresiei.
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com