Buna ziua , de vreo 3luni am atacuri de panica si stari anxioase. Am zile in care ma simt bine ok,cat de cat...dar am zile in care as sta doar la pat . Problema a inceput acum 3 luni cand mi sa facut rau si am ajuns la urgente...cu ritm crescut la inima.Bun am facut toate investigatiile posibile la inima incepand de la analizele de sange , ekg ( 5 facute in zile diferite ) ecograf cardiac , holter de 24 h unde a iesit o singura sistolica.In rest sunt bune .Mentionez ca toate astea le.am facut la clinica privata Medlife la un cardiolog de copii.Insa starile astea nu au trecut...mereu ma gandesc daca am ceva grav la inima daca am sa mor...etc.Sport practicam inainte si m.am lasat...am devenit o persoana sedentarista.Cum se manifesta starile de anxietate ? De la amxietate ritmul cardiac se poate deregla? Chear daca inima e sanatoasa.Pot aparea si palitatiile? Tin sa mentionez ca am cateva palpitatii pe zi...si batai neregulate...mi.e sa nu fie de la gandueile mele.Cateodata incep sa plang
gandindu.ma ca asta e mor...si dupa ce nu mai plang raman cu o stare de liniste.Bataile astea le simt mai des cand stau in pat cateodata simt si o mica apasare de o secunda , doua dar intr.un punct fix ..pe san,nuj daca e de la san sau de la inima....Cum imi pot regla starile anxioase si bataile neregulate? Ce medicamente pot lua sa opresc gandurile astea? Nu vreau sa ajung mai rau...mentionez ca am 16 ani .Doctorii cardiologi au zis ca nu au ce imi face.. si medicamente pentru inima sa imi regleze pulsul nu imi dau ca inima e sanatoasa...si astea vin de la anxietate...si lispa de sport.Dar mi.e frica sa fac sport...ca imd la miscari bruste apar palpitatii...si teama...pot zice ca mi.e frica de orice ..mai alea de un sunet venit din senin...de ex ( claxon de masina ) sau cand cineva incepe sa tipe dintr.o data, simt cum inima imi sta in loc.Iau magneziu cu b6 , si calciu...si mai iau ceva de calmare pe baza de plante...dar nu mi se pare eficineta pe baza de plante...si vreau ceva mai tare ,sa imi inving temerile.Multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Buna ziua, stimate utilizator! Adresati-va unui psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala, si veti rezolva totul! Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Inteleg ca iti este foarte greu cu aceasta tulburare de panica si in ciuda ekg-uri-lor, a investigatiilor medicale si a informatiilor primite de la medici, inca te gandesti ca ai probleme cardiace.
Tulburarile anxios-depresive, se trateaza eficient cu ajutorul sedintelor cognitv-comportamentale la cabinet sau online.
Intr-adevar suplimentele usoare nu ajuta la ameliorarea tulburarii emotionale. Pentru medicatie anxiolitica, poti apela la un medic psihiatru. Insa, retine ca tratamentul amelioreaza simptomele atata vreme cat le iei, medicatia nu schimba emotiile, comportamentul sau gandurile anxiogene, nu vindeca.
Doar prin metodele de psihoterapie poti invata sa iti controlezi atacurile de panica. In cadrul sedintelor vei invata sa practici exercitii de relaxare, respiratie abdominala lenta care iti vor reduce tahicarida. De asemenea, vei invata diverse metode de decatastrofare a simptomelor, expunere gradata, exercitii de desensibilizare, reglarea ritmului cardiac si treptat reluarea activitatilor sportive, deoarece, acestea ajuta la buna functionare a inimii. Stabilirea unor obiective si recompese realiste.
In concluzie, prin sedintele de psihoterapie vei invinge anxietatea si panica, iti vei recapata starea de calm, iti vei reduce tensiunea musculara si iti vei regla bataile inimii, te vei simti mai energica, cu mai multa incredere si siguranta in fortele proprii.
Mai multe detalii despre tratamentul anxietatii, panicii, al exercitiilor de relaxare si de respiratie, a metodelor de dezvoltare personala, poti citi accesand in bara de cautare, aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/relaxare-training-ul-autogen/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Alte articole de specialitate, gasesti in site-ul Psihoutil.
Daca te pot ajuta si cu alte informatii, imi poti scrie aici sau pe e-mail-ul personal.
Speranta si sanatate!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/