Sunt o femeie de 34 ani si in urma unor decese in familie,si a unui control mai dur cu tot felul de acuze m-am trezit intr-o depresie acuta(dureaza de vreo4 luni).am incercat la medicul de familie si mi-a dat meprobromat si mi-a spus sa vizitez un psihiatru pentru evaluare,dar mi-a fost frica.am 2 copii mici si nu vreau sa-i fac sa sufere.simptomele reapar in episoade mai dure sau mai soft dar e o stare continua.noaptea ma odihnesc greu pentru ca ma trezesc cu dureri de cap de la prea multe vise.continui si in somn aceste ganduri negre.ce ma sfatuiti sa fac?sa lupt cu mine sau sa cer ajutor?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Antidepresive"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
floryny (acum 13 ani)
Ar fi bine sa-ti faci un RMN sa vezi cu exactitate ce ai la cap. Dupa ce-ti vei face acest control sunt sigur ca medicul te va sfatui ce sa faci in continuare ca sa-ti revii. Sanatate multa.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de floryny
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de floryny
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
nicoleta (acum 13 ani)
eu zic sa iei meprobamat,deoarece iau si eu si este f. bun nu-ti face nimic rau,adica nu are efecte adverse grave,eu iau ptr. ca faceam atacuri de panica,si acum ma simt f. bine ,mentionez ca iau de 1 an de zile,iar cind ma doare capul sau am ameteli iau repede unul si-mi trece numaidecat,iar cu somnul dorm f. bine ca iau unul inainte sa ma culc si dorm bustean,macar incearca unul diseara si-mi dai raspunsul maine dimineata,iar cu depresia trebuie sa fi foarte tare,sa nu o lasi sa puna stapanire pe tine, .consulta si un psiholog,macar du-te odata sa vezi cum este si sa vezi ca te mai duci si a doua oara, multa sanatate PS. CONTEAZA SI SPRIJINUL DIN PARTEA FAMILIEI
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
anonim_167794 M este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna seara,
Sfatul meu este sa va adresati unui medic psihiatru pentru stabilirea unui diagnostic si tratamentului corespunzator. In felul acesta va veti putea ajuta atat pe dumneavoastra cat si pe copii simtindu-va mai bine.
Va doresc multa sanatate si curaj!
Notificarile raspunsului dezactivate
Seteaza notificarile pe email
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!

Psih. Anisia Popa MPsih. Anisia Popa este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Doliul este un eveniment psihotraumatizant in urma caruia fiecare om are nevoie de mai mult sau mai putin timp pentru a-si reveni singur. Dumneavoastra spuneti ca ati trait cel putin 2 astfel de evenimente dar si alte probleme, se pare ca intr-un interval prea scurt. Va recomand sa mergeti la un psiholog, specialist psihoterapeut care poate sa va ajute sa va restabiliti echilibrul. Veti putea scapa de gandurile negre care va intretin depresia,insomnia, durerile de cap
Multa sanatate!