Totul a inceput acum un an, eu ma intelegeam foarte bine cu o fata, o chema Ana, noi eram cei mai buni prieteni de ceva timp. Ea era singura fata care ma intelegea, care ma facea sa ma simt in largul meu, pur si simplu era diferita fata de altele. Dupa o anumita perioada de timp eu am inceput sa simt ceva pentru ea, acea prietenie devenise mai mult pentru mine dar eu nu am reusit sa ii spun asta. Dupa mai bine de un an am mers impreuna cu toata clasa la o festivitate unde ne.am relaxat dupa un an plin de examene, eu am baut putin dar si cu ajutorul unor prieteni buni care m.au incurajat i.am spus totul, ea nu era dezamagita dar devenise distanta spunandu.mi ca ea are prieten de ceva timp. Eu am fost de acord cu decizia ei dar nu am putut sta si sa privesc stiind ca orice *p***a* poate profita de bunatatea ei asa ca am cautat sa vad cine este si am purtat o discutie cu el, nu i.am spus ca o plac sau ceva de genul iar el statea in aceasi regiune cu mine, el parea un baiat de treaba si am decis ca asta ar fi mai bine pentru ea (toate astea s.au intamplat acum 2 luni). Ieri, am decis sa o intreb daca doreste sa faca parte dintr.un grup format din mai multi colegi dar ea cu parere de rau mi.a spus ca nu este in stare de nimic. Acum o saptamana ea se despartise de el afland ca el defapt a inselat.o de la bun inceput, in acel moment o stare de furie combinata cu fericire dar si tristete mi.a navalit corpul (tind sa precizez ca am probleme cu inima) si simteam ca vreau sa il omor pe acel baiat, bine nici chiar asa dar vroiam sa ii dau o bataie zdravana deoarece eu mi.am pus toata increderea in el, am intrat in depresie din cauza lui, sunt distrus, nu stiu ce sa fac, sunt furios, o stima de sine foarte scazuta, sunt putin cam dolofan, si mi.e ca daca profit de aceasta sansa de a fi cu ea as putea sa o pierd pe veci. Imi puteti da sfaturi, eu chiar tin la aceasta fata si imi este greu sa renunt la ea.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am nevoie de ajutorul vostru, imi puteti da anumite sfaturi?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 5 ani)
Tinere, esti un diagnostician foarte bun, cu siguranta mai ai si o multime de alte calitati pe langa aceasta. Intr-adevar, marea ta problema este aceea ca ai o stima de sine scazuta. De aici iti pornesc o multime de probleme. Vestea buna este ca toate aceste ganduri si sentimente pe care le ai le poti rezolva prin psihoterapie cognitiv-comportamentala, si poti evolua foarte frumos. Vestea mai putin buna este ca, daca nu ai grija de tine, iti pierzi intregul potential si tot ce vei face va fi sa iti plangi de mila. Daca doresti sa mai discutam, ma poti contacta la numarul afisat sau la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350