Este bebe afectat de vitamina D?

Intrebare postata de Utilizator11573386886 cu 2 saptamani in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Cresterea si dezvoltarea copiilor

Buna seara,va rog,ajutati-ma cu un raspuns. Sunt tare panicata. Am un baietel de 6 luni jup***ate. Primeste cate 5 picaturi de vigantol de vreo 3 luni jup***ate. Nu i s-a facut analize,asa mi-a recomandat doctorul lui,asa am facut. Dar,intre timp am observat la el mai multe semne. Nu mananca,este agitat,i s-au p***abat picioarele,are coastele strambe.
Medicul imi pune ca trebuie sa ii fac injectabila. Ca e rahitic. Dar,il vad din ce in ce mai rau cu picaturile astea. De o luna si ceva nu a mai luat deloc in greutate. Daca la 3 luni era vioi,a ajuns din ce in ce mai rau,ca acum,la 6 luni jup***ate sa nu se poata ridica,nu sta in fundulet. Etc. Doctorul iar mi-a spus ca stie mai bine,ca ce citesc pe net e o p***ae. Dar,am vazut ca ar putea fi o hipervitaminoza,si astea reactii adverse. E normal??? Nu mai are tonus muscular,e ca un plus,plange mereu,refuza mancarea.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Buna ziua, mergeti la un pediatru si faceti analize de sange, printre care si dozare de vitamina D3!
Administrati-i si calciu, fiindca vitamina D trebuie sa aiba ce fixa!
Sanatate si toate cele bune!

Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.