Contraceptia de urgenta

Intrebare postata de AMN cu 9 ani in urma - 8 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Contraceptie Contraceptie postcoitala

Buna, am avut un contact neprotejat in a 8-a zi de la menstruatie, si in 12 ore am luat escapell. dupa 4 zile, au inceput unele secretii maronii, iar azi, a6-a zii am avut chiar sangerari.
Ar trebuii sa ma alarmez? o sa imi vina menstruatia urmatoare normal?
Trebuie sa precizez ca pana in 17 Ian (inclusiv) am luat anticonceptionale zilnice (mercilon) si in 21 Ian a fost prima zi de menstruatie.
Va multumesc si astept sfatul dumneavoastra!

Anamaria

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (8)

ionica (cu 9 ani in urma)

Buna Anamaria,
Nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme, banuiesc ca ti-a aparut acea sangerare din cauza pastilei pe care ai luat-o urget si nu din cauza ca-ti vine din nou menstruatia...Iti poti face pt. siguranta un test de sarcina peste cateva zile, dar parerea mea este ca nu ai ramas insarcinata. Ai grija pe viitor!!!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
AMN (cu 9 ani in urma)

Buna Mariana,
Nu imi faceam probleme in privinta sarcinii, sansele de a ramane insarcinata cred ca sunt destul de mici in conditiile date. As vrea sa stiu daca e cazul sa merg la ginecolog (aici sunt f aglomerati), daca acesta ma poate ajuta cu ceva, sau sangerarile ar trebui sa se opreasca in 1-2 zile si apoi in 2 sapt sa imi vina menstruatia normal. Poate a mai avut cineva experiente de genul si imi poate spune cum a reactionat.
Multumesc oricum pentru mesaj si pt sfaturi.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
anonim (cu 9 ani in urma)

aceeasi situatie am avut-o si eu d la pilula d a 2-a zi.Reactia este oarecum normala uterul "p***aatandu-se".Ar trebui sa-ti faci probleme doar daca dureaza prea mult aceste sp***ageri,ar putea fii o hemoragie.La mine(daca tin bine minte) au durat 5 zile.Menstruatia mi-a venit dupa menstruatia data de pastila si nu dupa cea veche dar nu este o regula.Sunt cazuri in care vine dupa menstruatia ta si cazuri cand vine dupa menstruatia a doua ca in cazul meu.Daca vrei sa fii sigura fa-ti totusi un test de sarcina dupa aceasta menstruatie dar nu ar trebui sa t ingrijorezi.E chiar bine ca ti-a venit acum.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
CRISTINA (cu 9 ani in urma)

As vrea sa stiu cum functioneaza pastila de a 2-a zi.Am avut contactul neprotejat azi pe la 10 jumate.Am nevoie de sfaturi nu stiu cum e cu pastila de urgenta sau de cate tipuri e.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
AMN (cu 9 ani in urma)

Buna Cristina,

Asa cum ii si spune este o pastila de urgenta. Nu este indicata folosirea ei mai mult de 2 ori pe an, dupa cum vezi impactul ei asupra organismului e destul de puternic.
Pastila trebuie luata in maxim 72 ore de la contactul neprotejat. Cu cat mai repede cu atat mai bine.
Eu pana acum am folosit Postinor, care este compus din 2 pastilutze care trebuie luate la interval de 12 ore parca. La postinor eu nu am avut nici o reactie de genul sangerari.
De data aceasta am luat Escapell, doza este unica, dar se pare ca la anumite persoane da o sangerari.
Ca urmare eu iti recomand Postinor.
In ceea ce priveste protectia ta de acum innainte, daca ai o viata sexuala regulata foloseste o protectie pe termen lung. Daca nu, nu uita de prezervativ. nu e f placut stim dar te scapa de bataile de cap de acest gen.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
CRISTINA (cu 9 ani in urma)

Da cam asta am auzit si eu,dar eu am luat Postinor dupa 18 ore prima si 12 a 2-a,au trecut 2 zile si nu simt nici o diferenta doar urinari mai frecvente decat de obicei,din cate stiu asta e si un semn al sarcinii nu doar al racelii la ovare,se poate ca Postinor sa nu-si fi facut efectu`?!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
MARI (cu 9 ani in urma)

Buna ..... .Am folosit si eu contraceptia de urgenta , acum 2 ani , in Spania .Pilula se numea , Norlevo.A fost pentru mine o bomba cu hormoni .Menstra mi-a fost varza aproape un an . Va sfatuiesc sa nu rep***ageti la aceasta metoda ,decat ffffff rar sau deloc .Sanatate .

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
vero90 (cu 9 ani in urma)

cred ca nu ar trebui sa-ti faci griji! nu ai ramas insarcinata! acele sangerari sunt o reactie adversa a pastilei! eu am luat postinor si mi-a venit la 2 sapt de cand trebuia sa-mi vina! dar ai grija aceasta pastila e doar de urgenta si nu se poate folosi decat de maxim 2 ori pe an deoarece o sa-ti dea menstruatia peste cap! iar data viitoare nu te mai lasa dusa de val si foloseste prezervativul pr ca e cea mai buna metoda si eficienta! iar daca e aplicat corect nu se rupe ! asa ca protejeaza-te de fiecare data, e cel mai bine decat sa treci printr-un avort si sa nu mai poti avea copii mai tarziu! multa sanatate!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.