Ciclul menstrual

Adreseaza o intrebare comunitatii Ciclul menstrual

yasmine!!!!sa iau sau sa nu iau????!!!!!!

Postat de miruuu18 cu 5 ani in urma

is bune yasmine anticonceptionale??ca ma gandeam sa iau si eu dar observ ca majoritatea fetelor care leau luat...au dereglari menstruale grave+ ca se simt rau sau vomita...si e adevarat te ingrasi??adica as vrea sa ma interesez nu sa le iau asa ca daca ma duc la ginecolog imi zice ca e bine iale nu te ingrasi nu se intampla nik si apoi...vad aici ca toata lumea se plange ca dupa ce le opresc(nu le mai ia)nu le vine si 7 luni....asa ca HEEEEEEEEELP...msik

Raspunsuri la aceasta intrebare

Posteaza un raspuns
  • Camelia (cu 10 luni in urma)
    • 0

    Eu iau yasmin fara sfatul medicului si nici măcar nu știu daca sufăr de vreo afectiune

    Raspunde
  • myhaela (cu un an in urma)
    • 0

    si eu iau yazmin de 3 zile nu am intrebat doktorul ce sa fac ?sa le iau in conntinuare sa ma ajute cineva

    Raspunde
  • lore (cu un an in urma)
    • 0

    bune pe naiba...nu sunt bune..eu le am luat acu vreo 2 ani. trei luni..si mam ingrasat. in vara aia 8 kg si pe urma tot mai mult!! si nu sunt o mancacioasa...plus ca imi erau prescrise de doctor...bineinteles mincinos!! pt ca eu am intrebat inainte,si ma asigurat ca nu o sa ma ingras..

    Raspunde
  • Cristina (cu un an in urma)
    • 0

    Eu am inceput a lua yasmin de acum o luna , ma simt extraordinar. Nu mi-i foame deloc si chiar sint multumita fiindca mi s-a marit sinul asa cum am visat mereu .Multumesc medicului meu.

    Raspunde
  • Soapta (cu un an in urma)
    • 0

    Rastalmacesti complet toate informatiile legate de anticonceptionale. Fiecare metoda contraceptiva are avantajele si dezavantajele ei. La unele anticonceptionale marea problema este ca exista un procent foarte mic al riscului formarii trombozelor. Eu folosesc Yasmin cam de doi ani, dar cu pauze. Nu am slabit, nu am luat in greutate, nu am avut greturi (in afara de prima pastiluta). In schimb am avut parte de doua episoade ciudate si banuiesc ca e de la Yasmin. Totul a inceput cu o pata oarba in campul vizual, durere de cap si a continuat cu o amorteala puternica a mainii stangi si a fetei (obraji si buze - partea stanga).
    I s-a mai intamplat cuiva asa ceva?

    Raspunde
  • Tanny (cu un an in urma)
    • 0

    Buna fetelor!!!Mie mi-a recomandat medicul aceste pastile pentru chist pe ovar.Am o luna de cind le iau si nu ma simt bine deloc(mi-a scazut pofta de mincare,am dureri de cap,ameteli,depresie...)Acu sint in perioada de ciclu si urmeaza dupa citeva zile sa incep a doua folie.Nustiu ce sa fac oare sa le iau in continuare sau sa le opresc si sa merg la medic???

    Raspunde
  • dory (cu un an in urma)
    • 0

    eu am acnee hirsutism, si am fost la endocrinolog..mi-a facut un saaac de analize de totate felurile inclusiz hormonii si toate au iesit bune...se presupune sa testosteronul este cauza..la mine a iesit in limite normale...si medicul nu mi-a dat nici un medicament....ce sa fac???

    Raspunde
  • andreea (cu un an in urma)
    • 0

    eu dupa ca am intrerupt anticonceptionalele yasmin,,am luat in greutate 5 kg..in 2 luni..si nu este prima oara cand mi se intampla asta.in fiecare an fac pauza intre 2 si 4 luni si de fiecare data am luat in greutate..eu slabesc de la ele....mai este cineva ca mine?

    Raspunde
  • vvvvvvvvvv (cu un an in urma)
    • 0

    dac maninci cu norma e ok

    Raspunde
  • A (cu 2 ani in urma)
    • 0

    In primele luni ai senzatia ca iti e foame, dar daca te abtii nu ai nici o problema dupa. Am luat Yasmine o perioada lunga si nu m-am ingrasat deloc! Depinde si de metabolism si de cat esti in stare sa te abtii in prima luna de la mancare in exces .

    Raspunde
  • corina (cu 2 ani in urma)
    • 0

    nu stiu cum poti afirma cu asa siguranta un lucru care difera de la organism la organism.....daca le iei dupa un consult medical bine efectuat nu ai nici o problema....

    Raspunde
  • elena (cu 2 ani in urma)
    • 0

    Buna si eu iau yasmine de 13 zile si inca am ciclu sau singerari spre maro inchis, ,cine a mai patit asa si ce raspuns a avut de la medic ,multumesc

    Raspunde
  • minciuna (cu 2 ani in urma)
    • 0

    Alooo de. Unde pana undee zicii mataluta ca reducerea sangerarilor este benefik ???documenteazate mai bine si vezii ce rol are. Menstuatia si de ce se elimna acel sange rauu cu u iz de stricaciune

    Raspunde
  • minciuna (cu 2 ani in urma)
    • 0

    Alooo de. Unde pana undee zicii mataluta ca reducerea sangerarilor este benefik ???documenteazate mai bine si vezii ce rol are. Menstuatia si de ce se elimna acel sange rauu cu u iz de stricaciune

    Raspunde
  • moni (cu 2 ani in urma)
    • 0

    eu iau Yasmin de 7 ani si nu am avut probleme..nu m am ingrasat, am facut un ten superb desi nu era totusi nevoie de AC pentru asta, nu am si nu am avut depresii..dar ce ma sperie , si asta am aflat acum.. este ca poate sa creeze cheaguri de sange mai mult decat alte AC...asta chiar ma sperie

    Raspunde
  • dede (cu 2 ani in urma)
    • 0

    iau yasmin de 3 luni la recomandarea medicului ginecolog...motivele mele principale au fost acneea si reglarea menstruatiei.Acneea mea nu a disparut deloc,ba chiar mi se pare ca sa agravat si in plus m-am ales cu un alt efect secundar si anume ca nu mai am nici o atractie fata de prietenul meu....ma bucur totusi sa vad ca nu este in imaginatia mea si chiar este vina acestor pastile...dar nah...fiecare cu organismul ei

    Raspunde
  • chriss (cu 2 ani in urma)
    • 0

    Doamnelor din intreaga tara! eu am luat yasmine dupa 2 sapt dupa ce mi-a trecut ciclu nicidecum in ultima zi a ciclului.M-am dus la farmacie le-am cumparat si am inceput sa le iau.Sunt protejata cu ele? daca da, dupa cat timp?am 10 zile decand le iau,stie careva daca o fac lata la noapte... exista riscul sa ...raman gravida? multumesc celor care ma baga-n seama!!!

    Raspunde
  • cipil12345 (cu 2 ani in urma)
    • 0

    Buna beau yasmn de aproape 2 ani... am avut 7 zile de pauza..aseara la 21:30 era a 8 zi (adica trebuia sa incept 1 tableta din blister )si am uitat sa iau tableta... am avut contact sexual.. azi a 9 zi am laut tableta la ora 15:00... si la 21:00 trebue sa iau a 2 tableta...ce risc este. trebue sa iau escapelle?

    Raspunde
  • Rami (cu 2 ani in urma)
    • 0

    Nu exista asa ceva =)) ce prostie rana pe col are alte cauze ...cum sa faci rana pe col de la prezervativ...si cum sa folosesti cate 2-3? tocmai daca folosesti 2-3 se produce intre ele un spatiu de aer sie xista riscul sa se sparga....dar faza cu rana pe col... :)) asta e buna ...(cate nasteri sic e fel de nasteri a avut sotia? sau probabil ca este vorba si despre avorturi)

    Raspunde
  • mady (cu 2 ani in urma)
    • 0

    buna...eu iau yasmin de 3 ani jumatate si nu am avut nici o problema....nu m-am ingrasat si nici nu am avut dereglari...din contra vine regulat am scapat de acnee...cel mai bine e sa mergi la un ginecolog...

    Raspunde

Posteaza raspuns


Activitate comunitate

mai mult
 
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK