Dacă am terminat anticoncepționalele e normal sa vina ciclu de doua îți intr-o luna?

Intrebare postata de Utilizator11588786572 cu 3 saptamani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Ciclul menstrual

Buna ziua ma scuzați de deranj!numele meu este Alexandra trusca as dorii sa va adresez o întrebare dacă puteți sa ma ajutați cu un răspuns ! Am luat 3 luni diane 35 , le-am terminat pastilele luna trecută, pe 22 Aprilie mia venit menstruația după ce a trecut menstruația nu am mai luat pastilele iar azi mia venit din nou menstruația (6 mai). Este normal sa vina așa repede? Dacă puteți sa ma ajutați cu un răspuns eu momentan nu sunt pe teritoriul României. Va multumesc și sper ca nu V-am deranjat

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.