Va rog ajutati-ma

Intrebare postata de cris91 cu 8 ani in urma - 3 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Mi-am facut recent un examen complet de urina pt ca am probleme jos de ceva vreme...prezint disconfort la urinare,am sp***ageri ce ma deranjeaza(imi provoaca mancarimi)si urocultura mi-a iesit negativa..insa mi-a iesit un nr mare de leucocite adica de 12(fata de normalul de 0-5)sunt in dilema ca nu stiu ce sa fac...am fost la ginecolog si au zis ca sunt sanatoasa,papanicolau mia iesit negativ...dati-mi un sfat ce ar trebuii sa fac...va multumesc,cristina bistrita

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

in acest timp ati urmat vreun tratament? ati efectuat urocultura in perioada administrarii unor antibiotice? (poate iesi negativa). probabil ca va referiti la o sp***agere genitala (leucoree) ce poate fi cauzata de o candidoza (ar fi necesar un examen al frotiului din secretii vaginale).

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Candidoza.

Inscrie-te aici!
cristina (cu 8 ani in urma)

am luat 10 pastile de urinal si una de flucovim la sfatul farmacistului...si tot el ma trimis sa-mi fac examenul de urina...nu am luat altceva...si inainte de a face examenul nu am apucat sa iau numai flucovimul si 2 pastile de urinal...mi s-a spus ca am o infectie dar care nu-i cauzata de o bacterie...insa eu dupa tratamentul ce l-am facut ma simt din nou rau si am discomfort la urinat din nou,si urinez foarte des...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
cristina (cu 8 ani in urma)

am luat 10 pastile de urinal si una de flucovim la sfatul farmacistului...si tot el ma trimis sa-mi fac examenul de urina...nu am luat altceva...si inainte de a face examenul nu am apucat sa iau numai flucovimul si 2 pastile de urinal...mi s-a spus ca am o infectie dar care nu-i cauzata de o bacterie...insa eu dupa tratamentul ce l-am facut ma simt din nou rau si am discomfort la urinat din nou,si urinez foarte des...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.