Sp***ageri abundente

Intrebare postata de ggl cu 7 ani in urma - 2 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna ziua ! De cateva luni mi-am pus sterilet, si de atunci am sp***ageri vaginale abundente - de consistenta mucoasa/gelatinaoasa- cu miros de acru. La recomandarea medicului ginecolog au facut tratament cu Betadine dar fara niciun rezultat.
Inainte de am pune acest sterilet obisnuit, am avut sterilet Mirena - la recomandarea tot a unui medic ginecolog. Intrucat mai ingrasat tare si a aparut un dezechilibru hormonal si mestruatie lipsa , am renuntat la Mirena si au pus unul obisnuit. Insa, acum am menstruatie foarte abundenta si tine si cate o saptamana.

Ma rog sa imi spuneti ce ar trebuie sa fac pentru a rezolva problemele aparute.

Multumesc !

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Buna (cu 7 ani in urma)

Ar trebuie sa mergi la un medic homeopat bun pt. regleara hormonilor. Cu hormoni artificiali si sterilet nu merge la toti si nici nu este ceva bun. In cazul tau ar trebui sa renunti si la sterilet...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Steriletul produce si actioneaza printr-o inflamatie locala uterina, de aceea se pot produce singerari mai abundente sau intermenstrule , mai ales la inceput; si eventuale secretii pot apare; de aceea este bine sa efectuati un examen de secretie vaginala si in urma rezultatului sa va sfatuiti cu medicul ginecolog.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.