Reapare candida in urma unui tratament medicamentos?

Intrebare postata de mariana779 cu 4 ani in urma - 4 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna ziua, am o întrebare cu privire la ceea ce priveste candida.
In cazul in care am fost depistata cu o candida vaginala, ce se reactiveaza mereu când urmez un tratament medicamentos pentru infectiile urinare, se va reactiva in urma unui tratament medicamentos prescris pentru orice alta parte a corpului?

Raspunsuri (4)

Buna ziua , candidoza poate aparea in urma oricarui tratament antibiotic , indiferent pentru ce luati tratamentul . Va recomand ca impreuna cu antibioticul sa faceti si profilaxia infectiilor fungice cu Fluconazol 150 mg 1cp la 3 zile pe toata durata antibioterapiei.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Candidoza.

Inscrie-te aici!
Alexandra (cu 4 ani in urma)

Multumesc mult pentru răspuns.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
baclava (cu 4 ani in urma)

Alexandra, nu uita sa iei si probiotice cu antibiotice, ca sa nu ti se distruga flora intestinala. aici un articol explicativ http://www.med-farm.ro/despre-probiotice-a-auzit-toata-lumea-dar-ce-stiti-de-prebiotice/

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mirela.bratu (cu 4 ani in urma)

Buna!In cazul meu nu a reaparut si m-am tratat la domnul doctor Silviu Istoc.Totul a dep***as foarte bine si cum am mentionat mai sus din fericire nu a reaparut.Daca mai ai si alte nelamuriri ii poti scrie chiar si pe facebook, sunt sigura ca iti va raspunde.Sanatate!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.