Prurit vulvar

Intrebare postata de bella18 cu 9 ani in urma - 3 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

De cca 6 luni ma chinui cu un prurit vulvar care nu cedeaza la nimic. In dec. am facut o consultatie ginecologica am urmat un trat cu metronidazol, canesten(ung), betadine(ung), aerius. Vreau sa precizez ca nu au fost prezente secretii vaginale, dureri sau alte probleme si nici prietenul meu nu s-a plans de nimic .

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

shadow (cu 9 ani in urma)

prietenul poate fi purtator chiar daca nu are nici un simptom, daca tie iti trece poti lua din nou de la el . cred k cel mai bine incerci ceva intravaginal , bineinteles prescris de medic, si cel mai bine sa va tratati amandoi odata ca sa scapati .Numai bine si sanatate!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dana (cu 9 ani in urma)

nu ai spus ce ti-a zis medicul ca ai si pt ce ti-a prescris acel tratament despre care vorbesti. daca nu ti-a facut nici o analiza ( lama) in urma careia sa aflii sigur ce este, atunci fa-o. du-te din nou la medic si insista. orcum nu e chiar o avere, ceva de genul 20-30 lei. si daca nu iti iese nimic, mai repet-o de 2 ori. si daca tot nimic atunci da o cautare pe google despre LICHEN SCLEROATROFIC VULVAR . e o boala autoimuna. in cazul meu am mers cam 7 ani la ginecologi care, ba si-au dat cu parerea (fara sa imi faca nici o analiza de laborator) ba mi-au facut analize care ieseau bune si nu stiau ce sa imi zica. se pare ca se pricepeau NUMAI la chestii ginecologice, de altceva nu aveau habar ca doar nu era domeniul lor! pana la urma am ajuns la un dermatolog....

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
bella18 (cu 9 ani in urma)

medicul mi-a zis ca ar putea fi o alergie facuta la ceara de epilat sau de la un det.intim. Nu am facut nicio analiza(lama), pt ca era inainte de sarb. si laboratoarele nu mai lucrau apoi eu a trebuit sa plec din tara pt ca locuiesc in Italia. Acum am incercat un alt unguent Tantum rossa...dupa care cred ca voi apela si eu la un dermatolog. Multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.