Poate fi candida?

Intrebare postata de angis cu 8 ani in urma - 5 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna.sotul meu a inceput in urma cu 5 zile sa ia antibiotic pt o masea umflata,si mi s-a plans ca nu stie ce are dar pe capul penisului i-au aparut ceva zgrabunte si ca o pelicula alba si il mananca foarte rau.vreau sa intreb poate fi candida provocata de luare antibioticului?sau e altceva.multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (5)

Filipa (cu 8 ani in urma)

Da, candida poate sa apara de la antibiotic luat fara vitamine. Sa se spele cu apa calda in care a dizolvat bicarbonat de sodiu, alimentar sau din farmacie. De candida se scapa destul de greu. Trebuie facute analize ca sa vada la ce cedeaza. Ai grija ca se transmite si la femei este mai dificil de suportat si tratat.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
angis (cu 8 ani in urma)

multumesc de raspuns

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
angis (cu 8 ani in urma)

multumesc de raspuns

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dan (cu 8 ani in urma)

In perioada in care luati antibiotic luati si suplimente cu acidophilus.Daca s-a ajuns la candida aveti nevoie de un tratament specific.Puteti cere un sfat la info@remediunatural.ro.Sa aveti o igiena riguroasa si o alimentatie adecvata.Atunci cand am avut aceasta problema, mi s-a recomanda ca si sotia mea sa urmeze tratamentul desi la ea nu s-a manifestat candidoza.A fost o masura de siguranta pentru ca riscul era mare.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
nicoleta andreea (cu 8 ani in urma)

am luat antibiotice fara nistatina si acum am o sp***agere branzoasa cu mancarimi cred ca este vorba despre candidoza oare ce tratament ar fi indicat ac***a in vedere ca alaptez? va rog sa ma ajutati cu un raspuns nu as prea vrea sa merg la gine doar dak este neaparat nevoie

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.