Micoza

Intrebare postata de Teodora Nistor cu 3 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna seara!
As avea nevoie de o p***astie cu privire la o situatie. De aproximativ o luna mi-a aparut o iritatie la ambele picioare, in zona degetelor. Din punct de vedere al simptomelor, am mancarimi in zonele respective, dar numai dupa ce ma descalt. Tind sa cred ca acest lucru se intampla (s-a intamplat) datorita transpiratiei deoarece stau destul de mult timp incaltata. Ca tratament am folosit Exoderil insa... situatia este aceeasi. Pe langa a merge la o consultatie la un dermatolog (lucru ce nu-l pot face in momentul de fata) ce alte solutii as mai avea?
Va multumesc anticipat!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.