Mancarimi....

Intrebare postata de Valentina14114572 cu 10 ani in urma - 2 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Va rog ajutati-ma....cum o saptamana cand eram la menstra am folosit tampoane obijnuite si cred ca am facut alergie si am pielea in zona de jos uscata rosie se "cojeste" si ma mananca...ce pot sa fac??multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

raluca (cu 10 ani in urma)

Mergi la un control ginecologic sa-ti dea un tratament. Nu poate fi ceva grav, ori ai facut alergie de la acele absorbante sau poate fi o candida. Sanatate multa!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
bernilori (cu 10 ani in urma)

incearca sa-ti schimbi'' tamponul'' mai des,sper sa nu te gandesti ca este criza si trebuie sa faci economie...asa e cauza....tampoanele sunt cele gen ob,iar acele''tampoane obisnuite''de care spuneai probabil te refereai la absorbante........deci e o diferenta intre tampoane si absorbante!!iar acea mancarime este data de faptul ca te-ai iritat din cauza absorbantelor si din acea cauza te manaca si acum daca se cojeste inseamna ca se vindeca iritatia[ti-a trecut menstra,ai indepartat absorbantul iar acum pielea poate sa respire ].nu cred ca ai alergie de la absorbante [presupun ca ai mai folosit ,nu e prima data]deci pe viitor sfatul meu este;sa-ti schimbi mai des absorbantul[nu trebuie sa-l lasi pana se umple,il schimbi mai des si te vei simti mai p***aata]trebuie sa te speli mai des in zona vaginala,iar daca esti plecata undeva in vizita si nu poti sa te speli, incearca sa folosesti servetele umede]

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.