Mancarimi

Intrebare postata de ella_93 cu 10 ani in urma - 8 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

BUnaa...de cateva zile nu`mi dau pace niste mancarimi genitale...in jurul vaginului..mi`am inceput viata sexuala acum vreo 2 luni sh am folosit pt prima oara anticonceptionale(rigevidon 21+7).Secretia vaginala e putin mai diferita..de cand am aceste mancarimi nu prea mai imi p***age deloc.. 2-3 ori pe zi..inainte era mai abundenta sa zic eu ..am citit mai multe pe net sh m`am speriat knd am citit despre candidoza ..Ce pot face ? :( Sunt hotarata sa merg maine la ginecolog dar prietena mea zice k nu e nevoie..k o sa`mi treaca sh ca m`am speriat prea raau .. Help :(

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (8)

Anamaria3898387 (cu 10 ani in urma)

Buna! Vreau sa-ti zic ca nu-i de gluma cu asta! Poti capata o rana pe col din cauza infectiei! M ergi la doctor, trateaza acum, cat e inca la inceput! Nu-i de gluma! Nu trebuie sa te sperii, tratata trece. Va trebui insa sa ai grija de igiena. Cel mai probabil vei primi ovule : cerviron sau cervugid- ceva de genul. Totodata foloseste un sapun cu ph neutru si sa te speli cu ceai de galbenele in fiecare seara-la exterior. Sa nu pleci niciodata urechea la asa zisele sfaturi in care ti se spune ca va trece fara sa mergi la doctor, asta daca nu vrei sa-ti para rau mai tarziu! Insanatosire grabnica!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
raluca (cu 10 ani in urma)

Buna Ella,
Nu e bine sa te iei dupa parerea prietenei tale, mergi si fa-ti un control ginecologic, nu poti sta asa cu acea mancarime de care spui. Ai o infectie in corp si ca sa scapi de ea numai medicul iti spune ce trebuie sa faci. Asa ca asculta parerea mea si mergi si fa-ti un control, altfel nu v-a trece de la sine, iar cu leap***ai babesti nici atat. Pe curand si sa ma tii la p***aent.


Citat:
BUnaa...de cateva zile nu`mi dau pace niste mancarimi genitale...in jurul vaginului..mi`am inceput viata sexuala acum vreo 2 luni sh am folosit pt prima oara anticonceptionale(rigevidon 21+7).Secretia vaginala e putin mai diferita..de cand am aceste mancarimi nu prea mai imi p***age deloc.. 2-3 ori pe zi..inainte era mai abundenta sa zic eu ..am citit mai multe pe net sh m`am speriat knd am citit despre candidoza ..Ce pot face ? :( Sunt hotarata sa merg maine la ginecolog dar prietena mea zice k nu e nevoie..k o sa`mi treaca sh ca m`am speriat prea raau .. Help :(

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Sheila (cu 10 ani in urma)

Anticonceptionalele ti-au fost recomandate de medic sau tot dupa ce ai auzit la prietene? Fiecare organism reactioneaza diferit deaceea nu este recomandat sa folosim tratamente pe care le-au folosit altii. Daca ai candida aceasta nu va trece de la sine, va trebui sa urmezi un tratamente cu ovule, creme poate chiar pastile, atat tu cat si partenerul pt a evita reinfectarea. Indiferent ce boala ai va trebui sa urmati amandoi tratamentul si o perioada de timp va trebui sa va protejati cu prezervativ
Numai bine

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
(cu 10 ani in urma)

Sigur problema pe care o ai nu va trece de la sine, doar cu un tratament recomandat de un medic va trece. Poate ai o BTS contactata de la prietenul tau sau din alte lop***ai, nu mai amana mergi la medic

Te-a ajutat acest raspuns? 0
Notificarile raspunsului dezactivate
Seteaza notificarile pe email
×
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
ella_93 (cu 10 ani in urma)

Trb sa merg azi la medic dar am avt o alta problema sh a trebuit sa aman..mancarimile 80% chiar au disparut..secretie normala..fara miros..niciodata nu a avt miros..mi`au aparut niste pete maronii k un fel de prevenire a mestruatiei care cred k snt de la anticonceptionale..scrie pe prospect k in pauza de 7 zile or sa apara astfel de pete..sh cred k mancarimile tot de la anticonceptionale au fost..pt k qm am terminat sa le iau .. starea mea e din ce in ce mai buna..probabil k organismul meu nu le`a acceptat..au f sh fara acordul medicului..

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
ella_93 (cu 10 ani in urma)

Chiar numai am de gand sa le iau...are ceva daca le intrerup chiar asa ? :D Dect o folie am luat :D

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Sheila (cu 10 ani in urma)

Poti sa renunti la ele fara probleme dar eu as zice sa mergi totusi si la un medic, problemele minore netratate pot duce in timp la infertilitate si nu cred ca asta iti doresti.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mari (cu 6 ani in urma)

am o secretie alba si o mincarime usoara ce sa fac

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.