Mancarimi si usturime in timpul urinarii

Intrebare postata de DeeaDeyuta cu 5 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buza ziua! de cateva zile, dupa contactul sexual amam inceput sa simt usturimi la urinare, iar apoi a aparut mancarimea in zona vaginala. Acum au aparut si durerea de rinichi. Cu cateva luni in urma am facut o candidoza pe care am tratat-o. Exista totusi posibilitatea sa fie tot candidoza sau cele doua nu au nicio legatura una cu cealalta si s-a intamplat pur si simplu sa apara in aceelasi timp? Ce ar putea fi? trebuie sa mentionez ca am avut pietre la rinichi, iar acum am nisip in continuare, sau cel putin asa aveam la ultimul control, acum cateva luni. Multumesc anticipat! :)

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.