Mancarime"genitala"

Intrebare postata de adrian132138856 cu 9 ani in urma - 25 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna ziua,sunt barbat,am 43 de ani si "detin"o frumoasa mancarime in jurul penisului de ceva timp si a devenit deranjanta,adica simt nevoia sa ma scarpin destul de des acolo...Mentionez ca am folosit un fel de sampon Nizoral si vreo 3 tuburi de Clotrimazol si nu vad niciun efect,am mai dat din cand in cand si cu otet de mere insa tot nu vrea sa "moara"!Ma puteti ajuta?Va multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (25)

Trebuie sa faceti un examen citobacteriologic si o secretie uretrala, tratamentul corespunzator va fi efectuat in functie de antibiograma.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Candidoza.

Inscrie-te aici!
Elena (cu 9 ani in urma)

Buna seara,cu toata rusinea voi spune problema mea. Am 18 ani si am de ceva vreme sp***ageri lipicioase incolore(cateodata alb-verzui) urat mirositoare, fara mancarimi sau usturimi. Aceste sp***ageri devin abundente in timpul preludiului/pettingului(sunt inca virgina).Nu stiu ce sa fac ,am urmat acum cateva luni un tratament cu nolicin pastile deoarece aveam mancarimi,usturimi si sp***agerea era de culoare alba/galbuie. Trecuse pentru o perioada apoi iar au revenit aceleasi simptome. Mi-am facut analizele de urocultura dar nimic, eram perfect sanatoasa. Iar acum am aceasta problema de care simt ca nu mai scap.Va rog, ajutati-ma!Multumesc!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Elena (cu 9 ani in urma)

Ce am ?Ce tratament sa urmez?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
estrelia (cu 6 ani in urma)

ai candida si tratamentul se da in urma unei analize de laborator si in functie de cum iese antibiograma iti da tratamentul corespunzator

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
anonim (cu 9 ani in urma)

trebuie sa mergi la un ginecolog.cam aceleasi simptome le-am avut si eu si am avut candida.am luat gynofort (crema vaginala) si flucoric pastile.simpotomele au disparut iar acum ma simt mult mai bine.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
marius (cu 9 ani in urma)

am si eu o nedumerire.va rog scoteti-ma la lumina.candida se poate lua prin: tigare,baut dupa altii,sarut sau sex oral cu unul infectat cu candida.ma refer la candida orala.cu multumiri si astept raspuns ff.urgent.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Da. Mai multe detalii veti obtine citind http://sfatulmedicului.ro/Candidoza-si-alte-infectii-micotice/candidoza-bucala_1355#Mod_de_transmitere

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
marius (cu 9 ani in urma)

vroiam de fapt mai exact sa stiu daca se poate lua candida orala fumind dupa altul din aceeasi tigare respectivul fiind contaminat.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mircea (cu 7 ani in urma)

se poate deoarece candida se instaleaza si in cavitatea bucala (baza limbii) de culoare alba ca niste proeminente (ciupercute),deci data viitoare cand vei fuma dupa altul spune-i sa-ti arate limba.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dr de gaini (cu 6 ani in urma)

ete nu. de ce nu? candidoza bucala cu transmisie mecanica nu se exista?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
ion (cu 9 ani in urma)

Am de un timp eliminari lipicioase din penis si o usturime in canalul penisului ce poate sa fie, am reletii cu o singura partenera.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
arty (cu 8 ani in urma)

poate sa fie fungtie in canalul urinar
i,sa-u infec

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
adrian132138856 (cu 8 ani in urma)

poate intereseaza pe cineva,mi-am rezolvat problema cu mancarimea,sper,definitiv,in cca 3 saptamani,am luat Flucovim(1 capsula pe saptamana),am imbinat Lop***ad cu Biazol(ambele unguente!) si m-am dat seara inainte de culcare!Pur si simplu,inainte aveam tendinta sa ma scarpin din ce in ce mai tare,pana la rana chiar,acum,mai dau din cand in cand cu mana pe acolo dar,nu ma tenteaza sa ma scarpin ca si inainte!Sper sa foloseasca cuiva aflat in aceeasi situatie!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Dyana (cu 8 ani in urma)

E bine ca ti`a trecut,dar vreau sama lamuresc,dak eu imi fac tratament,de ex sa zicem ca am candida,partenerul ce trebuie sa ieie?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
george (cu 8 ani in urma)

Buna seara ,am si eu probleme sa zic asa , am avut contact sexual cu partenera si la a 3 a zi mi sa umflat in juru penisului ca un inel pielea acea rosie mai exact ca si cum ar fi inflap***a , apoi am observat ca la decalotare am in juru penisului o substanta alba (numita si branza) abundenta ,am senzatie de mancarime (pot spune ca si cum ar ustura un pic) si mici pete pe penis nu foarte rosi sau proununtate .
Prietena a folosit Pharmatex ovule , acelea care se introduc in vagin ,este posibil ca aceasta sa fie urmarea la folosirea Pharmatexului pentru ca am avut in aceea seara 2 contacte la cam 1 ora jumate diferenta fata de primul act sexual si a folosit inca un ovul .
Poate aceasta sa fie problema si din aceasta cauza sa fie si problema mea? sau este altceva ?
Va multumesc .

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Ruslan (cu 7 ani in urma)

George, am simtomele pe care leai avut si tu!!!! cum teai tratat??? ajutatima varog :(

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Dyana (cu 8 ani in urma)

De 4 luni incoace tot am mancarimi,am fost la ginecolog mi`a dat tratament,dupaceea a 2 -a luna iar am facut,mi`am luat tratamentul din nou si a trecut,iar acuma iar,ma usutura si ma mananca ingrozitor,insuportabil.Intretin relatii sexuale cu prietenul meu.Oare sa iau tratamentul ce l`am luat si pana acuma?este foarte bun,ovule gynozol,crema nidoflor si medicamentle stamicin dupa a 6-a zi numai aveam nimik,tramentul era de 10 zile.dar dak iau tratamentul pritenenulmeu ce trebuie sa ieie?va rog ajutati`ma ca nu mai pot!!!Multumesc anticipat!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Cio0fo0lici (cu 8 ani in urma)

Sa se duca si el la doctor. :)
Nu poate lua tratament dupa ureche.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
anonim (cu 7 ani in urma)

am mincarimi la penis si nu stiu ce sa iau va rog ajutatima

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Pag 1 din 2

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.