Infectie???

Intrebare postata de allyaly cu 5 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna. Am o problema cu care ma confrunt luna de luna, dar astazi a fost ca niciodata. Am avut o sp***agere( foarte) abundenta, de consistenta iaurtului, usor branzoasa si nu foarte inchisa la culoare, galbena si foaaaaaarte urat mirositoare. Tin sa precizez ca ieri am observat o usoara inflamare a labiilor si a vaginului(am introdus doua degete si au intrat foarte greu). Am fost la medic in noiembrie si mi-a dat Avelox, Metronidazol, niste ovule care nu mai stiu cum se numesc si Flamexin. Mi-a trecut dupa tratamentul asta dar mi-a reaparut. Am fost din nou acum o luna si mi-a spus ca nu am nimic, ce sa fie oare?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.