Ce sfat imi puteti da ?

Intrebare postata de H2011 cu 5 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza Acidificare urinara

Buna ziua,

Acum doua luni am avut problema la una din urechi; auzul imi scazuse si am mers la farmacie unde mi-a dat oxacilina .

Dupa cateva zile de tratament cu oxacilina, in gura mi-a aparut o afta care ma tinut vreo 5 zile si intr-un final am scapat de ea dar , apoi aveam limba albicioasa si dimineata ma trezeam cu un gust dulce in gura; dupa aceste probleme am observat o stare de discomfort in zona intima ; aveam labiile inflamate tare si o senzatie de arsura, usturime si dupa inca cateva zile un miros cam neplacut in vagin . M-am spalat cu bicarbonat si ceai ginosept ,apoi cu musetel, pelin, dar , de miros nu am scapat pana nu am luat tinizol.

Iar la stomac aveam arsuri ; devenisem anemica si lipsita de putere...( stiu doar ca eu sunt alergica la oxacilina -si spun acest lucru pt ca prin 2008 am mai avut un astfel de episod ) doar ca intr-un final mi-a trecut cu tinizol...sau fasigyn nu mai retin exact.
Cred ca mi-am distrus flora la stomac si cea vaginala si nu stiu cum sa fac sa imi revin.


Odata luat acest medicament ( tinizol) a disparut si acel miros urat dar, imi aparuse si o sp***agere albicioasa cu firisoare albe care era din ce in ce mai multa ( am avut nopti in care nu puteam sa dorm datorita mancarimii ce mi-o provoca acea sp***agere usor purulenta si acida care imi iritase zona intima asa rau incat se subtiase tesutul....; trebuie sa mentionez ca si in trecut am avut probleme cu rinichii- litiaza urinara ).

Acum urmez Urinal Akut si Supradyn ( asa mi-a recomandat farmacista ) dar, inca nu m-am vindecat complet - am scapat de miros , am scapat de acea sp***age albicioasa dar, am ramas cu o senzatie de arsura a vulvei ,si uneori am o secretie usor spre alb - care ustura in asa hal datorita faptului ca e prea acida... si nu inteleg de unde atata aciditate? parca si urina e la fel...) lucru foarte suparator pentru ca ma irita rau in interior si nu stiu ce sa mai fac; pentru usturime si antiinflamator folosesc crema cu extract de galbenele si vad o imbunatatire dar a doua zi , simt acelasi discomfort.

Boala prin contact sexual nu are cum sa fie pt ca partenerul meu nu manifesta nici un fel de simptom sau discomfort.
E posibil sa fie alta cauza aciditatii prezente in urina si acea sp***agere usor albicioasa ? sa fie cumva o problema gastrointestinala uneori mai am arsuri la stomac ; inca ceva : cand beau ceai de pelin parca acea aciditate mai dispare e mai suportabila si nu ma mai irit in zona intima...dar, cum nu pot sa beau mereu acest ceai de pelin datorita faptului ca e si el toxic,chiar nu stiu ce sa mai urmez.
Pe perioada tratamentului am urmat o dieta care cuprinde mai mult legume fierte ( brocoli, fasole,morcov, spanac s.a.)
Ce sfat imi puteti da ? Sa urmez Refflor - forte pt refacerea florei ? Consum iaurt foarte mult dar ....
Va rog din suflet un raspuns, simt ca nu mai rezist cu atatea medicamente luate.

Va multumesc pentru timpul acordat.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.