Canesten

Intrebare postata de Andreea Bendec cu 6 ani in urma - 5 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna ziua! Am luat un tratament cu canesten ovule timp de 3 zile dupa un control ginecologic..duminica seara am introdus ultimul ovul,iar marti am inceput sa sangerez,ca si la menstruatie(desi trecusera 16 zile de la ultima menstruatie)..o fi o dereglare de la acest tratament?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (5)

Diana Tabarcea (cu 6 ani in urma)

Buna. Ai aflat ce ai patit? :(. Din pacate am patit la fel de la primul ovul, si nu am timp sa merg la ginecolog ca plec din tara luni. Imi poti spune si mie cum s-a remediat? Multumesc frumos!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
irina2424 (cu 6 ani in urma)

Buna..aceeasi problema am si eu,dupa un tratament de trei zile cu canesten am inceput sa am o usoara sangerare,este mai mult o secretie roz nu pare a fi sange!stie cineva care ar putea fi motivul?!Multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Georgi (cu 5 ani in urma)

NU raspunde nimeeeeeni?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Alina (cu 4 ani in urma)

Buna , am si eu o intrebare nu am fost la un ginecolog dar in mancarimi in zona vulvei si ma ustura la urinare , am primit sfat sa folosesc acest tratament cu ovule timp de 3 zile credeti ca ma va ajuta , fara sa merg la un ginecolog , ce safat mi-ati da ?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mariana (cu 4 ani in urma)

si eu am patit la fel ca si voi.. dupa primul ovul am inceput sa am mici sp***ageri rozalii..

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.