Candidoza

Intrebare postata de Irisiana cu 7 ani in urma - 4 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna ziua! Am si eu o nelamurie. Pe bulentinul meu de analize scria in felul urmator. ABSEBTI: STREPTOCOCI BETA HEMOLITICI, STPHYLOCOCCUS spp, ENTEROBACTERIACEAE, CANDIDA spp
(Cultura aeroba, agar Geloza Columbia +5% sange oaie, Chapman, Drigalski, Sabouraud GC/Candida Brill) .
Mi s-a spus ca am Candidoza si ca in acest caz e nevoie si de o proba de secretie de pe colul uterin, dar fiind virgina nu mi s-a facut acest lucru.
Acum.. mi-a dat tratament o saptamana cu antibiotic, AUGMENTIN . Am citit insa ca acest medicament este folosit pentru alte infectii, iar ca reactii adverse in urma acestui tratament poate aparea Candidoza. Chiar nu mai inteleg nimic. Sunt foarte nelamurita. Este bine sa urmez acest tratament cu antibiotic sau ce ar trebui sa fac?
Va rog sa imi dati si mie niste sfaturi daca e posibil.
Multumesc!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

Este adevarat ca tratamentul antibiotic ( inclusiv augmentin) poate da candidoza vaginala.
Nu ati specificat despre ce tip de buletin de analize este vorba si pentru ce vi s-a recomandat antibiotic.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Candidoza.

Inscrie-te aici!
Irisiana (cu 7 ani in urma)

Buletin de analize -secretie vaginala. In urma cu o saptamana mi s-a luat o proba de secretie vaginala pentru analize. Conform rezultatelor doctorul mi-a spus ca am o infectie si anume Candidoza, iar ca tratament pentru aceasta mi-a dat Augmentin ( pentru o saptamana) si o pastila Mycosyst pe care m-a sfatuit sa o iau la sfarsitul tratamentului cu Augmentin.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Rezultatul buletinului de analize prezentat nu descrie nici-o infectie vaginala ( fiind absenti...).
Va recomand sa consultati o a doua opinie ( de ginecolog) inainte de administrarea antibioticului ( care poate da candidoza vaginala).

Te-a ajutat acest raspuns? + 1
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Irisiana (cu 7 ani in urma)

Multumesc tare mult pentru sfat. Asa voi face.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.