Buna ziua

Intrebare postata de ionela90128205 cu 10 ani in urma - 3 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Va rog sa ma ajutati.am probleme la nivelul aparatului genital in sensul ca am sp***ageri albicioase si nu stiu din ce cauza..va rog daca se poate sa ma ajutati..va multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

ionela90128205 (cu 10 ani in urma)

va rog sa ma ajutati.am probleme la nivelul aparatului genital in sensul ca am sp***ageri albicioase si nu stiu din ce cauza..va rog daca se poate sa ma ajutati..va multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
simona166117244 (cu 10 ani in urma)

Buna,
Atata timp cat secretia este clara sau putin albiciosa, de consistenta albusului de ou, fara miros, este o secretie vaginala normala.
Daca cantitatea de secretie creste, capata o culoare( verzuie, gri, galbena), devine apoasa sau branzoasa si capata un miros neplacut, secretia este anormala si trebuie sa mergi sa-ti faci niste analize. In cazul unei secretii anormale, pot aparea si amnacrimi, usturimi, dureri la contactul sexual.
Sanatate maxima!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Mariana256 (cu 10 ani in urma)

La nivelul vaginului exista o ciuperca Candida, care are rol de protectie. In momentul in care sp***agerea este insotita de miros atunci ar trebui sa-ti faci timp si sa mergi la un ginecolog. Totusi ti-as recomanda sa mergi si acum pana nu apar si alte simptome.Daca vrei poti incerca enterolactis ,sunt niste capsule, reprezinta un integrator biologic cu fermenti lacticii vii de origine umana ,indicat in reechilibrarea florei bacteriene intestinale in urma dezechilibrelor alimentare....(sunt mai multe motive care pot cauza dezechilibrul florei).Ce ai tu poate fi o dezechilibrare si o crestere a ciuperci in mod excesiv si necontrolat. Incearca sa iei si medicamente chiar naturiste pentru imunitate( echinacea).

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.