MDR TB

Intrebare postata de iuliana_86 cu 5 ani in urma - 3 raspunsuri MExista raspuns de la medic

Buna seara.Am iesit din spital akum 3 saptamani.Am iesit negativa.Mi-a mers bine o saptamna,si dupa aceea in 2 saptamani am vomitat de 4 ori medicamentele,la 30 de min dupa ce le-am luat.Acum trebuie sa dau sputa sami faca radiografie sami ia sange,la ce sa ma astept.SA ies negativa sau pozitiva?ce trebuise sa fac pentru a scapa de greturi,fac injectia la ora 13 si dupa 4 ore iau tratamentul,dupa ce le iau la 10-15 minute imi vine starile de voma,dar nu mereu.ESte bine asa sau ar trebuyi sa le iau pe toate odata?va rog frumos,spunetimi si mie cum ar fi mai bine sa le iau.Mi s-a spus sa le iau cum pot, dar tot mie rau.Va multumesc pt intelegere si nustiu dak m-am exprimat bine.va multumsec din suflet.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

iuliana_86 (cu 5 ani in urma)

va rog frumos sami spuneti un medicament impotriva starilor de voma.va multumesc.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
anca (cu 5 ani in urma)

Poti lua OSETRON..este f bun

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz

Se recomandă ca medicamentele să fie luate în jurul orelor 10-11. Seara este bine să luaţi un antisecretor gastric (Omez, Ranitidină). Dacă nu este suficient antisecretorul se poate lua şi domineaţa. Probabil că sputa va fi tot negativă, la examenul direct din spută, dar trebuie verificate şi culturile (după aprox. 60 zile). Pentru stările de vomă se poate lua Metoclopramid cu 1 oră înainte de masă sau de tratamentul medicamentos.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, firma ActiveSoft, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin Sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK