Mancarimi

Intrebare postata de hip2 cu 5 ani in urma - 5 raspunsuri

Am niste mancarimi de 2 zile in zona vagininului..nu sunt interioare,ci la intrare in vagin si pe labiile mici.Am observat la partea stanga a vaginilui ,la intrare vreo trei bubite mici.Labiile mici au o dunga si par a fi zgariate si rosii.Mi se pare ca sunt si putin umflata in acceasi zona a vaginului si am o scurgere alba,gelatinoasa si fara miros.Iau un tratament pentru un chist.Conimed,Augumentin,No-spa si Flamexin.Posibil sa fie o reactie a acestor medicamente sau am facut vreo infectie?nu sunt mancarimi insuportabile,dar sunt.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (5)

cami (cu 5 ani in urma)

Trebuie sa-ti faci analizele.Nu poti sa urmezi un tratament fie el si naturist fara sa stii ce tratezi.Este posibil sa fie vorba de o candidoza, ca urmare a tratamentului pe care il urmezi, dar ai nevoie de un control.Pentru un tratament naturist personalizat iti recomand sa suni la 0786.104.927.Au specialisti foarte buni care m-au ajutat intr-o problema similara, dar stiam ce trebuie sa tratez.Sanatate!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
Ionescu (cu 5 ani in urma)

Acest comentariu a fost moderat de administratorul forumului

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
Pena (cu 5 ani in urma)

Poate ai facut candida de la medicamente. Ar trebui sa mergi la dr. pt consultatie/analize/tratament. Pana atunci spala-te cu apa calda in care ai dizolvat o lingura de bicarbonat, din farmacie sau chiar alimentar. Amelioreaza mancarimea. Mai exista niste med Tantum Rosa, dar medicul iti poate rec tratamentul corect.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
hip2 (cu 5 ani in urma)

Multumesc frumos pentru raspunsuri ! cu siguranta e de la medicamente pentru ca pana acum nu am avut probleme..

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
angela_codre@yahoo.com (cu 5 ani in urma)

Eu am facut o candida in urma unui tratament cu antibiotic.Tantum rosa e cel mai indicat.Bicarbonatul amelioreaza senzatia de mincarime doar pe scurt timp ,dupa care revin. Iti doresc sa te insanatosesti cit ami repede.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, firma ActiveSoft, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin Sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK