Riduri pe gat si fata

Intrebare postata de monicacostea cu 6 ani in urma - 3 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Boli de piele Riduri Muscatura de sarpe veninos

Am 56 ani, de un an de zile iau tratamente pentru tensiune arteriala si diuretice.
Este posibil ca eliminand apa din organism pielea sa-si fi pierdut din elasticitate si mi-au aparatu riduri intr-un an asa dintro data?

Imi puteti explica legatura dintre acestea, procesul prin care mi s-au produs atatea riduri dintr-o data?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

Buna (cu 6 ani in urma)

Pt. tensiune exista 3 tipuri de medicamente: unul care blocheaza muschiul inimii sa mai pata puternic, unul care largeste arteriile in mod artificial si altul care dilueaza sangele. Primul distruge muschiul inimii, al doilea arteriile si ultimul sangele si deci si toate organele alimentate cu sange.
Toate aceste medicamente sunt imitatii artifiale ale unor veninuri de sarpe.
Pt. un pacient care le este ca si cum pacientul ar fi muscat de 1-3 soiuri de sarpe veninos.

Problema ca inima nu are nimic de a face cu tensiunea si nici arteriile ci rinichii. Medicina spune ca nu stie cauza tensiunii, dar trateaza inima, arteriile si sangele. Deci e absolut imposibil de vindecat cu aceste medicamente.
Acum corpul e inteligent si stie ce face. Cand inima nu mai are putere sa
duca sangele in picioare din cauza ca e blocata cu betablocheri apar edeme astfel incat prin presiunea apei din tesut sa se mentina cat de cat circulatia periferica. In loc sa vada greseala doctorii dau diretice care elimina fortat apa prin rinichi, lucru care duce la demineralizare sau uscaciune.
Ca sa eliminati problemele trebuie sa renuntati la ambele medicamenete caci daca luati unul va apar simptome de la el si pe urma vi se da altul ca sa combata greseala de la primul medicament.
Daca ati merge la niste copii de 3 ani sa va trateze v-ar trata mai bine decat medicina moderan caci tot ce se face e pe dos si riscul acestor tratamente oarbe inseamna inima si arterii si la urma sanatate complet distrusa.

Daca continuati cu pastilele de tensiune o sa aveti nevoie de diuretice, daca continuati cu acestea o sa aveti simptome si mai grave decat ridurile de acum.
Omul cum gandeste asa se vindeca si salteaua asternuta de medici este moale dat letala.

Te-a ajutat acest raspuns? + 1
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Cornelia (cu 6 ani in urma)

Buna,
Incercati Homeopatia. Are foarte bune rezultate in hipertensiune, sotul meu nu mai ia medicamentele chimice pentru hipertensiune, de cand foloseste homeopatia . In Homeopatie este foarte important medicul homeopat.
Gasiti un medic homeopat bun.
Sanatate multa va doresc!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dragumariana (cu 3 ani in urma)

Ceva remedii naturiste stie careva care sa mearga pentru riduri? Ceaiuri, plante lucruri din astea...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.