Boli de piele

Adreseaza o intrebare comunitatii Boli de piele

azitrox??

Postat de cloudette cu 4 ani in urma

domnule doctor, va rog, daca puteti sa imi raspundeti la o intrebare.. am facut tratament pt vindecarea acneei cu azitrox500mg, o pastila pe zi, in lunile iulie si august. in octombrie am ramas insarcinata dar in noiembrie am pierdut sarcina in 5 saptamani.precizez ca sarcina s-a oprit din evolutie. stiti cumva daca azitrox-ul are vreun efect asupra evolutiei sarcinii chiar daca a fost administrat cu doua luni inainte de a ramane insarcinata? am asociat azitrox-ul cu roaccutane, sunt folosite ambele in tratamente impotriva acneei. ASTAZI am citit ca roaccutane are efecte secundare grave uneori si nu este indicat tratamentul cu roaccutane inaintea perioadei de a ramane insarcinata cu cel putin 6 luni. ar fi putut acest tratament cu azitrox care l-am facut sa fi avut acest efect asupra sarcinii? va intreb pe dumneavoastra care sunteti dr. dermatolog si cunoasteti azitrox-ul in tratamentul acneei asa cum eu l-am administrat, desigur voi intreba si ginecologul. va multumesc si multa sanatate va doresc.

Raspunsuri la aceasta intrebare

Posteaza un raspuns
  • Dr. Dermatologie (cu 4 ani in urma)
    • 0

    Este putin probabil azitromicina (Azitrox) sa fi determinat oprirea sarcinii in evolutie, cu atat mai mult cu cat ati oprit administrarea in augist, iar sarcina a survenit in octombrie. Nu exista date care sa ateste sau sa atentioneze asupra rolului azitromicinei pe sarcinile ulterioare, asadar cel mai probabil azitrmoicina NU este legata cauzal de evolutia sarcinii in cest caz.
    Dar daca lucrurile stau asa cu azitromicina, cu Roaccutane problema se pune diferit, deoarece spre deosebire de Azitrox, retinoizii sistemici (Roaccutane) au efect nociv DOVEDIT asupra sarcinilor urmatoare, si aveti dreptate, o sarcina trebuie sa apara abia la cel putin 6 luni, desi multi medici recomanda chiar intervale mai mari de timp, de pana la 2 ani intre sistarea administrarii Roaccutane si sarcina.

    Raspunde
  • Euuu (cu 2 ani in urma)
    • 0

    E normal ca la inceputul tratamentului cu Azitrox sa iti apara multe cosulete mici? Trece? In cat timp? Sau e un semn ca tratamentul nu-mi prieste si ar trebui sa-l abandonez? Multumesc!

    Raspunde
  • cloudette (cu 4 ani in urma)
    • 0

    va multumesc d.le doctor pt raspunsul dat si pt timpul acordat. numai bine si multa sanatate.

    Raspunde
  • Kristina31611 (cu 11 luni in urma)
    • 0

    Pastile pentru acnee -
    http://track.derminax.ro/product/Derminax/?uid=2484&sid=748&pid=123&bid=advandec

    Raspunde
  • paul geica (cu 4 ani in urma)
    • 0

    am 17 ani si am probleme mari cu tenul
    folosesc si dimineata si seara geluri de curatare,dar fara nici un rezultat
    din contra se accentueaza

    Raspunde
  • simona (cu 4 ani in urma)
    • 0

    uita de geluri si alte tampenii care nu fac decat sa iti accentueze acneea dupa cum si tu ai spus. la fel ca tine am incercat tot ce se putea in materie de tampenii de curatare etc. eu iti recomand ce am incercat eu si am avut rezultate eficiente. tine o cura de antibiotice(eu am luat amoxicilina care este cea mai puterinca 1 pe zi) timp de 10 zile. foloseste in locul gelurilor un sapun anibacterian de la sebamed( eventual pt ten sensibil) care se gaseste in farmacie si este foarte bun. apoi aplica o crema antibacteriana si hidratanta tot de la sebamed. si de 2-3 ori pe saptamana fa-ti o masca din castravete(razuit ca sa nu iti cada de pe fata) las-o sa actioneze 20 de minute si apoi clateste cu apa calduta. dupa o saptamana o sa vezi rezultatele...

    Raspunde

    Raspunde
  • Dr. Dermato (cu 4 ani in urma)
    • 0

    In ce constau problemele? Daca este vorba despre o forma de acnee, este posibil sa fie necesare niste creme ce contin anumite medicamente sau un tratament oral care sa controleze manifestarile.

    Raspunde
  • simona (cu 4 ani in urma)
    • 0

    uita de geluri si alte tampenii care nu fac decat sa iti accentueze acneea dupa cum si tu ai spus. la fel ca tine am incercat tot ce se putea in materie de tampenii de curatare etc. eu iti recomand ce am incercat eu si am avut rezultate eficiente. tine o cura de antibiotice(eu am luat amoxicilina care este cea mai puterinca 1 pe zi) timp de 10 zile. foloseste in locul gelurilor un sapun anibacterian de la sebamed( eventual pt ten sensibil) care se gaseste in farmacie si este foarte bun. apoi aplica o crema antibacteriana si hidratanta tot de la sebamed. si de 2-3 ori pe saptamana fa-ti o masca din castravete(razuit ca sa nu iti cada de pe fata) las-o sa actioneze 20 de minute si apoi clateste cu apa calduta. dupa o saptamana o sa vezi rezultatele...

    Raspunde
  • filip cristian (cu 4 ani in urma)
    • 0

    am o problema cu cosuriile...fac cosurii mari sub piele si se umfla groaznic..si tin f mult..o luna..doua..pana imi trece un cos..am folosit antibiotic..creme...degeaba..nush ce sa mai fac..chiar nu exista nimic? din cauza la un cos..m am operat..mi a spus ca e kist....si trebui operat...l am operat..dupa 3 luni am mai facut unu..mi a spus ca este la fel kist...si l am stors singur acasa..si era cos..chiar asa doctorii nu stiu ce avem...una doua zice ca trebui operat?

    Raspunde
  • Dr. Dermatologie (cu 4 ani in urma)
    • 0

    @Filip Cristian: Exista si alte tratamente pentru acnee in afara de antibiotice si creme. Unele dintre cele mai eficiente medicamente impotriva acneii se numesc retinoizi si au drept indicatii formele nodulo-chistice de acnee - cum pare a fi cazul tau.
    Retinoizii sistemici au insa si efecte adverse serioase, de aceea se elibereaza doar pe baza de prescriptie medicala; inainte de inceperea tratamentului de obicei se evalueaza nivelul enzimelor hepatice, al trigliceridelor si al glicemiei.
    Adresati-va asadar unui medic dermatolog si cereti-i parerea legata de oportunitatea initierii tratamentului cu retinoizi sistemici.

    Raspunde
  • CRISTINA (cu 4 ani in urma)
    • 0

    MIE IMI APAR BUBITE ROSII FOARTE TARI SI DUREROASE PE SUB PIELE.SI NORMAL TENUL MEU ESTE ACNEEIC.AM FOLOSIT ZINERIT RECOMANDAT DE UN DERMATOLOG SI PT CICATRICI CICALFAT DE LA AVENE.CE SA FAC .?SUNT DISPERATA

    Raspunde
  • Vlad (cu 4 ani in urma)
    • 0

    iau roaccunate de 20 zile.....si a dat peste mine o raceala .....am si febra ...si as vrea sa augmentin care este antibiotic bazat pe amoxicilina din clasa penicilina ...in prospectu roaccutane zice ca nu e bine sa iei cu tetracicline .....deci clase separate amoxicilina si tetraciclina...acu intrebarea este pot sa iau si roaccutane si acest antibiotic ...3-4-5 zile sa imi treaca raceala ..? mentionez ca roaccutane iau o pastila pe zi ..nu foarte mult ast un rasp

    Raspunde
  • alina (cu 3 ani in urma)
    • 0

    as vrea sa ma informati ,azitroxul este si pt infecti la barbati sau pt ce este.multumesc.

    Raspunde
  • Adriana Cristene (cu 4 luni in urma)
    • 0

    Am avut si eu probleme cu coșuri si punctele negre foarte mult timp. Am reușit sa îmi curat fata după ce am descoperit un tratament foarte eficient recomand de un doctor dermatolog

    Doctorul mi-a dat sa îmi cumpăr tratamentul anti-acnee e pe baza de creme cu 100% ulei pur de arbore de ceai(Tea Tree) de la Thursday Plantation.

    După câteva folosire a cremelor, deja tenul meu a început sa devina mai curat vizibil. La scurt timp coșurile si puncte negre s-au uscat definitiv si am scăpat de toata acneea si punctele negre.
    Iți recomand cu ceea mai mare încredere creme anti-acnee cu 100% ulei pur de arbore de ceai (Tea Tree), pe mine m-au scăpat de acnee.

    Tot medicul mi-a zis sa schimb sapunul normal cu un sapun pe baza de ulei 100% pur de arbore de ceai pentru a controla excesul de sebum foarte bine si pentru o curate eficienta a tenului si a corpului.

    Raspunde

Posteaza raspuns

Activitate comunitate

mai mult