Puls foarte marit

Intrebare postata de rotciv cu 7 ani in urma - 9 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Boli de inima Tahiaritmie

Uneori mi se mareste pulsul ajungind si la 180 de batati pe minut in stare de repaus...alteori mi-se intimpla cind ma aflu pe un aparat de mers in sala de forta...nu simt nimic altceva...nu am nici o boala...nu iau medicamente...am 71 de ani...am facut toate analizele de inima posibila dar nu mi-au gasit nimic...ce poate fi ?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (9)

Dan C. (cu 7 ani in urma)

Nu contest cele spuse de dumneavoastra, insa pulsul specificat mi se pare o eroare de aparat sau de interpretare. Cum verificati pulsul? Cu aparat electronic din comert sau prin metoda directa a presiunii vasului de sange?
La varsta dumneavoastra un asemenea puls ar avea consecinte imediate.
Cereti unei persoane de specialitate medicala sa va confirme/infirme valoarea pulsului masurat de dumneavoastra.

Multa sanatate.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
rotciv (cu 7 ani in urma)

Intr-adevar ceeace spuneti Dvs. este -aparent- adevarat...si asa spun toti medicii...dar eu am constatat acest lucru -personal-la sala de forta...aparatul pe care se alearga are un aparat electronic pentru controlarea pulsului....prima data cind s-a intimplat m-au culcat pe un pat si mi-au facut o electrocardiograma transmisa prin telefon la un centru de specialitate...nu au gasit absolut nimic...intre timp pulsul a revenit la normal...cindva unul dintre medici mi-a spus ca e un fenomen ciudat care se intimpla-fara reperp***asiuni- un caz la un milion de pacienti...adevarul e ca in momentul respectiv nu simt nimic deosebit.
Doream sa stiu daca mai sunt persoane cu un puls atat de mare ca si al meu ?
Va multumesc pentru promptitudinea raspunsului si pentru amabilitate.
Cu respect
Victor

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Este recomandat sa efectuati o monitorizare Holter EKG - va monitorizeaza activitatea cardiaca pe 24 de ore.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Boli de inima.

Inscrie-te aici!
rotciv (cu 7 ani in urma)

Va multumesc pentru raspuns
Cu stima
Victor

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Iulia (cu 7 ani in urma)

Buna,numele meu este Iulia,sunt din Cluj Napoca si am 25 de ani si as avea o intrebare.In urma cu aproape 2 ani am inceput sa am palpitatii si mi se intampla si cand nu faceam efort si imi treceau doar daca imi provocam tusea.Anul trecut in februarie am fost la un medic cardiolog sa vad exact ce se intampla,trebuie sa mentionez ca pe vremea aceea eu eram fumatoare.Medicul mi-a prescris Betaloc ptr ca aveam foarte mare tensiunea si bieneinteles am renuntat si la fumat.Betaloc m-a ajutat intr-adevar ptr ca aveam tensiunea normal doar ca eu nu ma simteam bine,eram tot timpul ametita,am continuat tratamentul 6 luni desi i-am comunicat medicului simptomele,dar am am renuntat la medicament fara sa anunt medicul.Adevarul e ca ma simteam mai bine neluand Betalocul,iar in urma cu 2 luni am fost din nou la un alt medic cardiolog ptr ca palpitatiile au revenit.Mi s-a facut EKG,Ecocardiografie,Holter Ekg,iar diagnosticul a fost:Prolaps VMA -A2 cu insuficienta mitrala minora.Tahiaritmii paroxistice de etiologie neprecizatat.Tratamentul a fost :Magnerot 3 tb/zi,1 saptamana,apoi 2tb/zi 3 saptamani.
Am urmat tratamentul m-am simtit bine pana luna trecuta cand iar au inceput sa apara palpitatiile si pulsul imi creste brusc chiar daca nu fac efort.
Odata cu a doua vizita la al doilea medicul cardiolog am aflat ca eu eram alergica la Betaloc,dar desi am renuntat la medicament am ramas cu ametelile care se agraveaza de la zi la zi,uneori chiar am impresia ca lesin si se manifesta si mai urat cand sunt in zone aglomerate.Acum apelez si la dvs ptr ca nu stiu ce sa fac?sa mai merg si la un al treilea medic cardiolog?sau ce sa fac ca sa vad de unde apar aceste palpitatii,uneori cand le am paraca ma sufoc si nu dureaza mai mult de 3-4 sec,dar imi e frica sa nu se agraveze sa fie mai rau.Astept un raspuns de la dvs.V multumesc!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
iulia (cu 5 ani in urma)

ai atac de panica mergi la pshiholog cat mai repede.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Maria (cu 6 ani in urma)

Incearca sa mergi la un psihoterapeut. Exact aceleasi simptome le-am avut si eu. Imi crestea pulsul foarte repede fara se fac efort. Daca incercam sa ma plimb simteam ca voi lesina, si ma gandeam ca inima mi se va opri in orice moment. La Ekg nu mi-au gasit nimic in afara de o tahicardie sinusala, insa simptomele nu se ameliorau. Cel mai rau era daca ramaneam singura acasa, ma gandeam la tot felul de scenarii catastrofice. Pana cand am ajuns la un pshioterapeut foarte bun care mi-a spus ca sufar de atap***ai de panica si de stari de anxietate. De la prima sedinta am inceput sa ma simt mai bine si sa inteleg toate simptomele pe care le aveam si starea permanenta de frica. Am invatat sa ma controlez si sa inteleg toate reactiile fizice si psihice prin care trece corpul meu.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
doctorul 108 ani (cu 5 ani in urma)

Ai mancat p**a cand erai mic ,cred,ca altfel nu imi explic,bazaconii,de inima poti fii bolnav,ca bunica mea care are 93 de ani,asa ca ti zice ,,pustiule,,,si e bolnava de inima din copilarie,si tu poti crapa fara sa sti cand duci gunoiul,sau la sala cand alergi pe banda ca hamsterul in cusca,si te uiti la p***aurile alora tinete,ca forta nu vad la ce mai faci,cumva vrei sa arati bine la 75? Am scris acest mesaj putin ironic ca nu suport laudarosii,iti atarna coaiele pana la genunchi,si zici ca faci forta,ce sa zic,te invidiez,succes,si ai grija sa nu ramai intepenit,o zi usoara,chiar m am distrat,sa nu mi o iei in nume de rau.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
pacurariu gheorghe (cu 4 ani in urma)

sunt pensionar, am 83 kg si 82 ani.am avut in medicatie digoxin, care nu se mai gaseste in farmacii.am ajuns la un puls de 130.am ajuns la metropolol de 50mg si pulsul a scazut la 91-110, ce sfaturi imi dati?
multumiri P.G.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.