Embolie pulmonara

Intrebare postata de mimika 85 cu 8 ani in urma - 12 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Boli de inima Supradozaj heparina Embolie pulmonara Afectiuni tromboembolice Tromboembolism venos

Buna ziua este normal ca dupa o embolie pulmonara piciorul care a avut tromboza sa se mai umfle daca da dupa cat timp nu se va mai umfla

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (12)

Este posibil. Tromboflebita profunda are o evolutie ondulanta. Este necesara o evaluare cardiologica, in special prin echo doppler vascular. Deasemeni este necesar tratament anticoagulant.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Boli de inima.

Inscrie-te aici!
mimika 85 (cu 8 ani in urma)

Multumesc pentru raspuns. Este vorba despre baiatul meu care are 26 ani. In urma unui accident rutier care aparent a fost fara prea mari urmari (doar o mana in ghips) a fost internat pentru supraveghere la un spital de neuro perioada in care piciorul drept a inceput sa se umfle si sa se umfle si sa se umfle. Imi pare rau s o spun dar a fost tratat cu indiferenta spunandu i se ca este normal sa se umfle in urma a ceea ce se intamplase asa ca i s a facut externarea cu recomandarea sa forteze piciorul si sa incerce sa mearga. Pe toata perioada celor 3 zile de spitalizare nu s a putut misca deloc nici macar intoarce de pe o parte pe alta de durerea pe care i o provoca piciorul mai exact in zona genunchiului. Dupa alte 4 zile perioada in care s a fortat sa calce piciorul arata ca o paine asa era de umflat fara sa si modifice culoarea. L am internat la urgente la cardiologie cu tromboza venoasa profunda.Dupa 2 sapt de tratament cu heparina a facut embolie pulmonara. Ac***a mana in ghips nu i puteau face acea tromboliza.Nu va mai spun prin ce dureri a trecut.Dupa 4 zile (consultand un medic ortoped - care si a dat acceptul la aceasta procedura dat fiind mana care o avea in ghips) i s a facut tromboliza. Acum este acasa cu ajutorul medicilor si a lui Dumnezeu. Dar merge ft greu. Genunchiul il mai doare. In urma RMNului ortopedul zice ca nu are nimic. Credeti ca ar trebui sa i fac si alte investigatii? In toata acesta perioada i s au facut nu mai stiu cate radiogfrafii la picioare, la maini ,CT abdominal ,RMN la genunchi. Va rog sa ma lamuriti de ce persista acea durere la picior si de ce continua sa se umfle. Daca ati avut rabdarea sa mi cititi toata povestea va mutumesc foarte mult,.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Problema expusa este mai complexa. Este posibil ca si piciorul drept sa fi fost traumatizat si durerea de genunuchi sa fie de acolo. Examinarile ortopedice, radiologice si RMN ar trebui sa lamureasca lucrurile. Daca pacientul a avut troboflebita profunda si embolie pulmonara este necesar tratament anticoagulant cronic cu antivitamine K (Sintrom, Trombostop, etc). O echografie Doppler a venelor de la membrul inf. drept poate fi utila. Pozitia procliva (cu piciorul ridicat pe perne ) in timpul noptii si ciorapul elastic in timpul zilei ajuta.

Conf. dr. Horatiu Moldovan

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mimika 85 (cu 8 ani in urma)

D le conf. dr. va multumesc inca o data pentru toate raspunsurile pe care mi le trimiteti. Daca nu abuzez prea mult as dori sa va trimit o parte din analizele facute. Tot ce s a intamplat in aceasta perioada ma determina sa incerc sa adun cat mai multe informatii despre aceasta boala. Toate sfaturile primite de la d vr imi sant de un real folos. Am trecut amandoi (eu cu baiatul meu) prin atatea momente incat cred ca am avea nevoie de o consiliere psihologica. Spun amandoi pt ca am stat efectiv internata cu el timp de o luna. Credeti ma ca nu a fost deloc usor din multe puncte de vedere. Daca santeti de acord va voi trimite rezulatele in zilele urmatoare. Va multumesc anticipat

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mimika 85 (cu 8 ani in urma)

As vrea sa mai precizez ca este sub tratament cu sintrom 2mg/zi si foloseste ciorapul elastic pe tot timpul zilei chiar daca o mare parte din timp si l petrece in pat . Credeti ca ar trebui folosit doar la mers si ar trebui folosit ciorapiii la ambele picioare?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Este suficienta purarea ciorapului elastic pe parp***asul zilei cind sta in picioare si numai la piciorul umflat. INR trebuie sa fie intre 2,5 si 3.5.
Imi puteti trimite analize la h_moldovan@hotmail.com

Conf. Dr. Horatiu Moldovan

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mimika 85 (cu 8 ani in urma)

Buna seara va voi trimite analizele imediat ce ajung la baiatul meu. Asta inseamna intr o zi doua. Inca o data mii de multumiri pt tot. Inseamna ft mult pt mine.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Imi puteti trimite analizele pe mail.
h_moldovan@hotmail.com

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mihaela (cu 8 ani in urma)

Buna ziua,
In urma unui accident rutier soldat cu fractura de maleola stg. ,dupa 6 sapt. de ghips si 15 zile de fizio si kinetoterapie piciorul imi este tot umflat. In 8 nov.2011 am fost diagnosticata cu tromboza venoasa profunda in urma unui ecodoppler facut si de atunci urmez un tratament cu Sintrom,Detralex ,Aspenter si Aflen .Inr l-am avut prima data dupa 2 sapt. de tratament cu aceste medicamente (1/2 tabl.de Sintrom pe zi) 1,9 ,dupa alte 2 sapt. Inr. 4,3 ,acum am redus doza de Sintrom la 1/4 intr-o zi si 1/2 in alta zi si urmeaza sa fac din nou Inr. problema mea este ca am deja 2 luni de cand iau aceste medicamente dar piciorul imi este tot umflat. As vrea sa va intreb daca pot purta un ciorap elastic peste zi la piciorul stg ptr. ca imi desfasor activitatea la locul de munca mai mult sezand si as mai dori sa va intreb daca este posibil acum dupa 2 luni de tratament sa plece un tromb iar viata sa-mi fie pusa in pericol.Ce ar trebui sa fac sau ce nu ar trebui sa fac in aceasta situatie .poate sfaturile dvs. imi vor fi de folos . Va multumesc .

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mihaela (cu 8 ani in urma)

Buna ziua,
am uitat sa va spun ca in cele 6 sapt. cat am avut ghipsul m-am si ingrasat foarte mult (am 1,57 m si o greutate de 70 kg). Incerc sa dau jos ce am acumulat dar parca pe zi ce trece imi este tot mai greu .Ce ma puteti sfatui si in acest sens . va multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mimika 85 (cu 8 ani in urma)

OvidiuSiGabriela Ursu (adresa de mail )

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mimika 85 (cu 8 ani in urma)

Nu va raspund in calitate de medic Fiul meu a avut aceeasi problema deci va raspund din experienta avuta cu el : trebuie neaparat sa slabiti evitati statul in picioare cat si in sezut ridicati va cat puteti de des ,ciorapul elastic este as putea spune obligatoriu (cum de nu va indicat medicul ? ) iar din ceea ce ne a spus noua medicul cel putin primul an de la accident riscul de a recidiva este mai crescut decat in urmatorii ani . Fiul meu a mai avut piciorul umflat cam aprox o luna si jup***ate chiar doua de la externare (dupa ce a stat internat 30 zile) M as bup***aa sa stiu ca v am fost de folos si astept sa mai vorbim (facebook ursu gabriela sau mail ovidiusigabriela )

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.