Buna ziua, ce imi puteti spune despre extrasistole brusc aparute la varasta de 28 de ani?

Intrebare postata de Cosmin M cu un an in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Boli de inima Electrocardiograma anormala Aritmie Cardiomiopatia Afectiuni si tulburari cardiovasculare Endocardita Murmur cardiac Hemopericardium Cardiopatie ischemica Pericardita

Am 28 de ani aproape 29, la varsta de 28 de ani intr-o toamna (2017) m-am pus la masa( nu am apucat sa mananc ) am luat o gura de bere seara 21:00 si au aparut estrasistole brusc ( tipul ala cu pauze [Bataie puternica urp***a de o mica pauza]) pot spune ca nu s eopreau erau una dupa alta, de sigur am fugit la spital acolo am ajuns grabit cu un puls de 90 (mers pe jos la pas 3 statii sf,Pantelimon) acolo mi sa facut ekg si de sigur pustiulache mi-a spus ca e un atac de panic eu i-am spus ca am venit pe jos dupa 1 ora de asteptat la urgente am fost bagat intr-o camera unde mi sau facut analize sange si un alt ekg, au gasit extrasistolele se vedeau clar, m-au tinut 3 zile estrasitolele, am ajuns la cardiolog la Municipal ( asta dupa vreo 2 saptamani extrasistolele inca mai erau prezente cate 4-8 pe zi, acolo am facut alte analize ekg, sange si ecografie la inima si am adus si un holter ekg, inima sanatoasa tun extrasitole insa erau si s evedeau pe foaie. Primavara anul 2018 inca sufar de extrasistole, am devenit anxios din cauza lor repet anxios din cauza lor, sunt fost fumator, alcol putin si la ocazii, fost bautor de cola (litri pe zi 2), fost bautor de cafea/ceai negru si [fost sportiv] in urma cu 2 ani inaintea extrasistolelor am fost operat de peritonita sparta (apendic) anesteziat total la un pas de moarte, din spital am luat o bacterie periculoasa care iarasi mi-a pus viata in pericol si era sa mor dac aintra in toxina B, tot in acelas an am fost anesteziat total pentru deviatie de sept operatie ( aveam si inca am dificultati respiratorii)[am folosit 3 ani bixtonin si olint "otrava!" ] ) atap***ai de panica nu exista puls normal, tesiune de aviator 12/5 , 11/5 de cand iau Nebilet si Xanax, adorm greu 1-2 noaptea uneori nu dorm si am un istoric de dinaintea extrasistolelor cu nopti pierdute in schimb sanatos tun, va rog sa imi dati un sfat o indrumare si nu mi-o dati pe aia cu esti bolnav cu nervii dute la pshiholog ca sunt scarbit de ea plus ca am si Tinitus ( tiuit in urechea dreapta) si m-am educat si controlat singur sa il ignor chiar daca asta e prezent nonstop de 2 aproape 3 ani.Vreau sa mentionez ca ele apara cand mi-e ziua mai buna dar mai ales daca scap nedormit o noapte ! Va multumesc pentru timp. Va doresc o zi minunata!

Raspunsuri (1)

Admin SfatulMedicului (cu un an in urma)

Buna ziua,
Pentru un diagnostic complet va recomandam sa mergeti la un control medical.
Articol de interes: http://sfatulmedicului.ro/Tulburari-de-ritm-si-conducere/tulburari-de-ritm-cardiac-aritmii-cardiace_150

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.