Lipsa menstruatiei dupa avort

Intrebare postata de Ana_22 cu 8 ani in urma - 4 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Avortul

Am facut cu o luna in urma un avort medicamentos ce s-a desfasurat in conditii normale, fara complicatii sau efecte secundare anormale dupa care am avut o menstruatie normala in luna respectiva insa luna aceasta nu mi-a venit ciclul ci doar o usoara secretie sangerie timp de 3 zile.Este doar o dereglare hormonala sau un motiv de ingrijorare?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

(cu 8 ani in urma)

Cred ca poate fi si un motiv de ingrijorare. Ai mai fost la control dupa avort?
Poate fi o intarziere din cauza avortului (medicamentelor administrate)

Te-a ajutat acest raspuns? 0
Notificarile raspunsului dezactivate
Seteaza notificarile pe email
×
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
myrellya (cu 8 ani in urma)

este obligatoriu un control dupa chiuretaj?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
anna (cu 4 ani in urma)

Am facut un avort in 26 iunie,am perdut 1 litri de sangue in timpul avortului,aveam 2,5 luni de sarcina,dupa avort pina azi nu am cicli,dati mi un raso. Va rog sau un sfat,mesi mult

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mihaela (cu 4 ani in urma)

am facut un avort medicamentos acum 3 ani. din cauza acestuia tot sistemul hormonal mi s-a dat peste cap. ciclul imi venea 3 luni normal, 6 nu. trebuie facute analize si reglata situatia. eu am tot amanat si am pierdut 2 sarcini de atunci.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.