Avort medicamentos expunere la soare

Intrebare postata de MembruMobileApp1497469399 cu un an in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Avortul

Buna, acum o saptamana am apelat la avort medicamentos ( va rog fara com. jignitoare am cantarit mult decizia asta) totul a dep***as bine inca sangerez ( umplu 2 tampoane pe zi) am disconfort abdominal dar pe zi ce trece ma simt mai bine. As dori sa stiu daca expunerea la soare ma poate afecta in vreun fel? Multumesc!!!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, firma ActiveSoft, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin Sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.