Buna!
Am saptamana viitoare de sustinut o lucrare in public , in fata a zeci de oameni si as dori sa intreb ce fel de medicamente pot sa iau pt a-mi neutraliza emotiile excesive?Tremurat ,palpitatii foarte mari , inrosire .. toate la un loc ma fac sa ma simt stanjenita si sa ma pierd.
Ideea e ca vreau sa iasa bine prezentarea si nu am suficient timp sa merg la un psiholog sa ma ajute pana atunci.De aceea m-am gandit ca m-ar ajuta niste calmante si nu as vrea sa iau asa dupa ureche pt a fi sigura ca nu imi pun in pericol sanatatea.Rog opinia unui medic sau unei pers cu solide cunostinte in domeniu!
Multumesc mult!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Vorbitul in public"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Va recomand sa consultati un psihiatru si sa nu luati astfel de medicamente fara un consult de specialitate.
Va mai propun si cateva tehnici pana va hotarati sa apelati la consiliere psihologica:
- fixati-va un punct in sala daca va simtiti agitata
- respirati adanc, umflandu-va burtica si apoi expirati lent
- nu va grabiti incercand sa transmiteti cat mai repede informatia, ci lasati-va cat timp aveti nevoie pentru a vorbi
- ganiditi-va ca orice s-ar intampla dvs sunteti un adult si cei din sala nu sunt profesori ci niste oameni care stiu mai putin decat dvs si, in concluzie, ii intereseaza informatia si nu modul in care este transmisa
Sa aveti o prezentare usoara :)
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro