De 3 nopti nu pot dormi
cum atipesc putin cum imi tresare stomacul,simt ca un fior si imi zvacneste cum atipesc putin si asa o tin toata noaptea .
se intampla sa maiimi zvacneasca si mama sau piciorul dar cel mai des stomacul
sunt deprimata,nedormita si nu stiu ce sa fac.
daca merg la doctoro sa mi dea un tratament cu benzidiazepine si imi este frica de ele,sa trec singura peste starile astea incerc dar nu stiu daca o sa reusesc fara odihna.
a mai trecut cineva prin asa ceva si daca da cum a reusit sa scape,eu prezint simptomele de 3 nopti,urmeaza a 4 si imi este frica,am ajuns sa urasc seara de frica somnului si tresaririlor
astept un raspuns
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Va rog mult sa ma ajutati"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
Buna (acum 10 ani)
Buna, simptomele tale au o cauza anume. AI suferit de pe urma cuiva sau la ceva.
Din pacate nu spui de asta, dar fara cauza nu exista o astfel de dereglare.
Ce s-a intamplat ?
Imi poti scrie un email pe yahoo la za_ne_bu_ne (elimina linutiele din nume) sau ma contactezi pe mess caci sunt acum,
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
iuni81 (acum 10 ani)
care este adresa de mess?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de iuni81
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de iuni81
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua,
Intr-adevar este foarte greu sa te confrunti cu seri consecutive de insomnie!
Din cauza acestei probleme te poti simti obosita peste zi, mai mult, insomnia netratata iti pote afecta capacitatea de concentrare sau iti poate declansa migrene etc.
Poti sa iti imbunatatesti stilul tau de viata, spre exemplu:
• Adoptarea unui program de somn regulat, fixeaza-ti o ora stabila de culcare in fiecare seara;
• Include activitati sportive usoare si adopta o alimentatie cat mai sanatoasa. Nu manca inainte de culcare si nu bea lichide, deoarece digestia si nevoia de a urina pot interfera cu programul de odihna;
• Pregateste-ti camera de dormit, aeristeste-o;
• Nu lucra in aceeasi camera in care dormi, termina programul de lucru inainte cu 2-3 ore de culcare, evita sa navighezi pe internet seara tarziu sau stang in pat cu laptopul;
• Nu iti propune musai sa adormi, cu cat iti propui mai mult cu atat somnul intazrie sa apara;
• Invatarea si efectuarea unor exerciţii de relaxare te-ar ajuta mult (acestea pot fi invatate in cadrul sedintelor de consiliere psihologica). Somnul vine mai usor, mai lin atunci cand esti relaxata.
Mai multe detalii despre insomnie poti citi accesand link-ul:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/insomnie/
Totodata, iti poti monitoriza orele de somn, sa observi cauza acestor probleme, cum ar fi : ingrijorarile, gandurile negative, situatiile stresante cu care te confrunti. Problemele, emotiile si gandurile dezadatative pot fi abordate, schimbate in cadrul sedintelor de consiliere psiholofgica.
Accesand aceste link-uri poti afla mai multe detalii despre tratarea problemelor personele:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Sper ca aceste recomandari sa iti fie utile! Daca ai intrebari, imi poti scrie aici sau pe adresa personala.
O zi placuta!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/