Buna ziua...ma numesc Maria am si eu un frate...a avut o boaala acum 1 an de zile...si de cateva luni are o stare de agitatie in el..simte ca nu se poate controla...spune ca are nervii la stomac care i se urca pana in cap...am ajuns de multe ori la urgente cu el...medici spun ca nu are nimic e perfect sanatos...se plimba prin casa si zice ca nu se poate relaxa..cand vreau sa vorbesc cu el imi spune taci...sta in aceiasi pozitie foarte mult timp si daca se misca merge incordat...va rog ajutati-ma ca numai stiu incotro sa o iau...fratele meu are 28 ani...astept raspuns...va Multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Va rog ajutati-ma"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Ȋmi pare rău pentru fratele tău! Ințeleg cât de greu vă este cu această situație. Dacă cauza nu este medicală, atunci este posibil să fie pe sistem nervos. In acest caz, in prima faza, poate apela la un consult psihiatric. Te pot pune ȋn legătură cu dna. dr cu care ținem legătura. E bine de știut că medicația nu schimbă gândirea și comportamentul unei persoane, doar ameliorează simptomele fiziologice atata timp cât urmeaza tratamentul. La ȋncetarea medicației, de cele mai multe ori simptomele revin, de aceea este bine să combine tratamentul medicamentos cu tratamentul psihoterapeutic.
Copiând acest link sus ȋn bara de căutare, poti citi mai multe despre tratamentul - psihoterapeutic vs. medicamentos:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/deosebirile-dintre-psiholog-si-psihiatru/
O abordare efcientă a tulburărilor emoționale (furie, stres, nervozitate, anxietate s.a) o reprezintă psihoterapia cognitiv-comportamantală.
Această formă de psihoterapie conține metode de schimbare a stilului disfuncțional de gândire, generator de stima scazuta, nesiguranta, timiditate, furie, depresie și, în consecință, dificultăți de integrare în viața personală sau /și profesională.
Psihoterapia cognitiv-comportamentală se poate realiza foarte bine în cabinet dar la fel de practic și chiar mai comod prin intermediul internetului, adică, online!
Ȋn cadrul ședințelor de psihoterapie va ȋnvăță și tehnici de relaxare, de detensionare fizică și psihică.
Copiând acest link sus ȋn bara de căutare, poti citi mai multe despre relaxarea autogenă:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/relaxare-training-ul-autogen/
Sper ca aceste informații să vă fie utile!
Multă sănatate fratelui tău!
Psih. Gabriel Pȋrvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184
www.psihoutil.ro