Starea de agitatie, lipsa somnului, euforia, energia exagerata, tendinta de a cheltui mai multi bani pot fi manifestari ale unei tulburari afective simple? Sau a unei tulburari bipolare?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tulburarea"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
Psih. Ioana Panculescu MPsih. Ioana Panculescu este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
un diagnostic corect nu il vei primi on line
specializari psihologie clinica,psiholog psihologia muncii si organizationala,terap[ia prin jocul cu nisip (sandplay therapy),psiholog in curs de formare in psihoterapie psihanalitica
e-mai l: psiholog@consultant .com
[email protected]
Clinica CONTROL MED
tel: 0726.499.421
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Advertisement

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua
Ceea ce descrieti dumneavoastra apartine unui spectru larg de afectiuni si nu pot fi incadrate intr-o anume boala sau tulburare
Oricum un diagnostic corect se poate pune doar in urma consultatiei la cabinet
Ceea ce descrieti dumneavoastra pot constitui doar simptome- indicii care spun ca ar putea fi cazul sa va adresati unui specialist: psihoterapeut sau poate chiar psihiatru
Acest lucru ar aduce beneficiul unui diagnostic corect precum si un tratament adecvat
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
www.psihoterapiecabinet.com.ro