Buna,
Sufar de atacuri de panica de aproape 2 luni ,in urma unor intamplari tragice din viata mea .Am fost le un psihoterapeut si gradat am depasit fiecare frica pe care o acumulasem prin hipnoza si terapie .Saptama trecuta am facut o sedinta de hipnoza in care am trecut prin toate etapele vieti mele (de la nastere pana la moartea parintilor,a copilului meu ).Psihoterapeutul mi-a spus ca sunt bine si saptamana viitoare ar trebui sa fie ultima sedinta daca totul este bine .Aseara cand m-am pus in pat ,brusc a inceput sa-mi tremure corpul fara sa il pot controla .Nu imi era frica ,nu aveam ganduri negre , tensiunea si pulsul erau normale doar ca imi tremura corpul si nu puteam sa ma opresc.
Credeti ca este o consecinta tot a atacurilor de panica sau ar putea fii cauze medicale ?
Multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tremuratul corpului este tot un atac de panica ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
Dr. Emil Otesteanu MDr. Emil Otesteanu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Aveti nevoie de un consult la medicul neuropsihiatru de la policlinica. din localitatea d-vs. ! fiind vorba de o stare de distonie neurovegetativa.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Dr. Emil Otesteanu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Dr. Emil Otesteanu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Advertisement
Ionescu (acum 13 ani)
Acest comentariu a fost moderat de administratorul forumului
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Ar putea fi vorba de o descarcare emotionala. In multe cazuri, in spatele atacurilor de panica se afla si alte emotii negative cu care pacientului ii e teama sa se confrunte. De ex: frustare, manie, resentimente. In urma sedintelor de psihoterapie sunt eliberate anumite tensiuni emotionale, care sunt initial staocate ca tensiuni la niv elul corpului fizic. Reactia corpului dv a fost o reactie de eliminare a acestor emotii negative. Inconstientul dv lucreaza.
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro