Sufar de anxietate de multi ani insa crizele se repeta la cativa ani.Nu am urmat un tratament continuu,am luat distonocalm,apoi Lexapro,seoarece locuiam la new york (am stat 15 ani)am mai avut un episod in 2005 atunci cand m-am repatriat ,acum locuiesc langa brasov Timisul de Jos,sunt pensionar si m-am tratat mai mult singur plimbari pe munte exercitii sah pe computer ...insa iarna asta a debutat f.rau am stat in casa pe geruri si sa declansat ameteli dureri in piept tensiune mare puls mare ganduri despre faptul ca fac infarct ,Am fost la urgenta intro noapte fiindca nu mai puteam controla tensiunea am facut analize bune ekg bun .Am mers la psihiatru cara mi-a dat sa iau cipralex 10 mg pe zi si un anxiar imi este frica sa iau si am inceput sedinte de acupunctura sunt la a 8.a dar starile continua ceva cu mai putina intensitate iau pe zi 2 Vagostabyl recomandat de dr.de urgenta dar nu se vad ameliorari decat cand iau o pastila de anxiar,poate cineva sa ma sfatuiasca ce asi putea sa fac pe mai departe?sa iau tratament?sa astept?va multumesc anticipat pt sprijin
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tratament"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)
Ioan Dumitrescu MIoan Dumitrescu este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Nu este suficient tratamentul acupunctural . Cauza bolii trebuie tratata .
La noi la Institut le facem masuratori de potential electric si le indic investigatii paraclinice suplimentare pentru a gasii cauza reala a boli .
Prefer utilizarea concomitenta acupunctura, homeopatie, fitoterapie si dietoterapiei.
http://www.youtube.com/watch?v=_OU9UIgjH04&feature=player_embedded
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Ioan Dumitrescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Ioan Dumitrescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Advertisement
Nu merge linkul de pe youtube, postez cel de pe site :
http://www.freewebs.com/ceahlaul/apps/videos/videos/show/7310547-tratament-integrat-acupunctura-homeopatie
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Ioan Dumitrescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Ioan Dumitrescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Buna ziua din nou dle Ion58,
Cred ca sedintele de acupunctura va pot face sa va simtiti poate mai bine dar nu cred ca sunt suficiente pentru a va face mai bine efectiv.
Este nevoie sa dobanditi control asupra starilor dvoastra de panica pentru ca anxietatea referitoare la aceste stari sa scada iar panica, reusind sa o controlati si sa realizati de unde vine, sa se diminueze considerabil, ba chiar sa dispara. Acest control asupra starilor dvoastra emotionale, il puteti dobandi prin sedintele de psihoterapie. Invatand sa dobanditi controlul, veti avea de acum incolo posibilitatea, ori de cate ori aveti o stare deranjanta sau chinuitoare sa fiti propriul dvoastra specialist!
Va recomand cu incredere sa apelati la sesiunile de sedinte de psihoterapie.
Nefiind din Bucuresti, prin intermediul cabinetulyi nostru, puteti beneficia de psihoterapie online, ptr detalii, cititi articolulhttp://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online.
Numai bine , sanatate, echilibru si armonie interioara!
O saptamana buna va doresc!