Mereu simt teama, frica , și mereu am gânduri ca și cum as muri . Îmi este și frica sa merg cu avionul ,gândindu-mă ca asa voi muri . Am fost la medic psihiatru și am povestit prin ce trec,mi sau prescris pastile . Sunt plecata din România de 5 ani ,dar de vreo 3 ani aproape nu am mai revenit în tara. Am avut foarte multe încercări și dezamagiri , dar fiind o fire cu caracter puternic am crezut ca o sa depășesc aceste sentimente. Cum sa depășesc aceasta frica sau cum sa fac sa numai am aceste gânduri? Ar trebui sa merg iar la doctor pentru a lua pastile ? Cum sa depășesc frica de avion ??
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sunt mereu depresiva ,am atacuri de panica ...."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Buna ziua,
Inteleg ca va este foarte greu cu aceste emotii negative de frica, teama constanta si persistenta. Asa se manifesta tulburarile anxioase, persoana tinde sa vada pericole la tot pasul, ii este frica de moarte, se simte mai tot timpul tensionata, incordata, pesimista.
De asemenea, cred ca v-a fost greu sa traversati perioade mai dificile in viata dvs.
Este in regula pentru ca ati apelat la medicatie, insa, un tratament complet este compus din sedinte de psihoterapie si medicatie.
Deoarece, medicatia actioneaza doar chimic si la incetarea tratamentului, simptomele revin.
Uneori, anxietatea patologica poate aparea ca urmare stresului intens si indelungat la care suntem expusi. In alte situatii cauza principala o reprezinta un tip de gandire mai anxioasa (obiceiul de a ne face griji din orice , de a vedea pericole la tot pasul etc) si acesta se schimba cu ajutorul metodelor psihoterapeutice.
Fobia de avion si alte manifestari anxioase, se depasesc cu ajutorul sedintelor de psihoterapie cognitiv-comportamentala. Aceste sedinte se pot tine si online audio-video.
Despre eficienta psihoterapiei in tratarea fobiilor si a altor tulbuari de anxietate, va invit sa cititi accesand aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/fobie/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
Sper ca aceste informatii sa va fie folositoare. Alte articole de specialitate puteti citi in site-ul Psihoutil.
Pentru alte informatii, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Multa sanatate!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/