Buna
Sufar de aceasta boala de mai bine de 5 ani . am incercat sa o tratez medicamentos dar nu prea mi-a reusit iar doctorul mi-a recomandat ca e mai bine fara medicamente , ca eu trebuie sa lupt cu mine pentru a iesi din situatia asta. Am reusit o perioada dar s-a reintors. Mie f greu pentru ca nu mai sunt eu, nu mai pot face o gramada de lucruri pe care as vrea sa le fac din cauza ca nu pot sa ies neinsotita din cauza fricii de a nu pati ceva , nu pot sa circul cu mijloacele de transport pentru ca automat survin atacuriile de panica , in care simt ca mi se face rau, pulsul creste , ma iau ametelille, ..., E abslout groaznic, Incerc sa ma controlez , rar reusesc dar am ajuns in punctul in care nu mai pot de una singura sa fac fata. M-am saturat efetiv sa tot trebuiasca sa depind de cineva mai ales ca acu mi s-a oferit si un post in strainatate . imi doresc atat de mult sda pot pleca dar ma impiedica cu desavarsire problema mea . Nu stiu efectiv ce sa mai fac la cine sa apelez ca sa ma ajute .
Multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sufar de anxietate ce pot sa fac"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (113)
ovidiu (acum 13 ani)
Si eu sufar dar imi vine mai rar atacurile de panica. Totul e bazat pe gandire sau cum actionezi in momentul cand ai starea aceasta. De exemplu, eram in masina si pe drum ma apuca un atac de panica, era cat pe aci sa sar din masina la urmatoru peco si sa chem salvarea care venea practic degeaba. Dar m-am retinut, ce-i drept cu greu, m-am gandit in alta parte. Am avut parte de salvari care ajunse la fata locului nu mi-au dat decat sfaturi, tensiunea era ca a unui aviator doar capu il aveam ca strans in menghina. E revarsarea de adrenalina. Am fost la psihiatru care m-a invatat sa port o punga la mine. In acel moment sa suflu si sa trag acelasi aer in punga. Nu stiu exact cum ii spune. Dar totul e pe baza de stress, ganduri negre, fobii si chiar atingerea nervilor sensibili pe care daca nu-i stapanesti, o iei razna. Medicamentele sunt practic egal cu zero. Terapia si izgonirea gandurilor negre sau stress-ul indepartat. E greu....dar trebuie....
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mihai (acum 13 ani)
da , cred ca asa este,....dar credeti-ma (unii stiu) .. E GROAZNIC ....acum incerc sa scap de rivotril...si e posibil si asta sa imi agraveze starile...familia..nu stie ce sa mai zica...oricum eu locuiesc singur in alt oras....cu o relatie cam instabila,pt ca e greu sa ai o rel cu unul ca mine.....si etc probleme. Ma simt ca si cand nu asi mai fi eu...nu ma mai intereseaza nimic ce e in afara corpului...nu am nici o bucurie sau satisfactie chiar daca am avut un succes sa zic pe plan profesional...am avut un castig sau etc. Nu mai pot urmari nici o stire tv....pt ca nu mai inteleg nimic din ea....Mie frica sa mai socializez ca nu cumva sa incep sa aberez si lumea sa observe ca ceva e in neregula cu mine..., cand ma plamb(mai rar), merg doar cu capul in pamant pt ca daca privesc in fata..in departare , ametesc incat trebuie sa ma tin de ceva....si multe si multe altele...nu stiu cum se va termina chestia asta si cand se va termina....dar e groaznic de chinuitor....
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Ronny85 (acum 10 ani)
Incearca sa mergi la biserica si asta nu iti spune vreo baba pocaita, sunt tanara, am o viata mondena daca o pot numi asa, insa am realizat de multe ori in viata ca fara D-zeu suntem nimic.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Ronny85
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Ronny85
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Ronny85 (acum 10 ani)
Iti recomand sa te rogi mai mult la D-zeu, sa te regasesti prin El si nu iti spune asta vreo baba pocaita, ti-o spune o fata tanara care a realizat de0a lungul vietii ca pe langa distractie, shopping, munca, prieteni, familie ,,,avem nevoie sa petrecem timp si in meditare si rugaciune la D-zeu.
Aaa si mai este o chestie, incearca sa tii in jurul tau numai personaje pozitive, iar pe cele negative alunga-le din viata ta.
Iti mai recomand sa iti iei un catel, iti recomand un Golden Retriever, are fratele meu, e un caine extrem de prietenos, dragastos, nici nu stii cat te ajuta prezenta unei vietati in jurul tau.
Eu am doar o aratare de perus si ma ajuta enorm psihic cand sunt trista,,,,
Trebuie sa daruiesti ce-i mai bun din tine si sa elimini tot ce-i negativ din sufletul tau...
Nu esti bolnav, daca ai fi, nu ai fi coerent in exprimare.
Distreaza-te, iubeste, investeste in hobby''urile tale,,,,,viata e atat de minunata si din pacate noi singuri ne-o distrugem.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Ronny85
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Ronny85
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mihai (acum 13 ani)
pt geo23
cat timp te-au chinuit starile astea urate pana ai reusit sa scapi de rivotril....? de benzo..
Multumesc
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
geo23 (acum 13 ani)
nu intrerupi tratamentul ci redu rivotrilul rupi cate o bucatica din pastila adica reduci doza foarte incet si ia tonotil e 40 de lei 10 sticlute si magne b6 varianta romaneasca ca e sub 10 lei si dute la un psiholog bun stai linistit ca nu e grav am inteles ca atunci cand ai atac de panica se pierde magneziul mult si starile acestea sunt cauzate de carenta de magneziu
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Ioana Panculescu MPsih. Ioana Panculescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Nu are nici o legatura anxietatea cu schizo.
In legatura cu reclama Ioana am vazut ca asa se practica pe aici daca poti anunta un workshop ,de ce nu si o sedinta .
Mihai dute la un psiholog ,sincer nu cred ca trebuie sa te internezi dar un diagnostic nu se pune on line
specializari psihologie clinica,psiholog psihologia muncii si organizationala,terap[ia prin jocul cu nisip (sandplay therapy),psiholog in curs de formare in psihoterapie psihanalitica
e-mai l: psiholog@consultant .com
[email protected]
Clinica CONTROL MED
tel: 0726.499.421