Buna ziua, puteti sa-mi spuneti Emi, sunt baiat am 18 ani si cam de 1 an si 2-3 luni ma confrunt cu atacuri de panica.Totul a inceput a doua zi (luna august 2012) dupa ce a murit bunica mea, atunci imi venea sa plang dar ma straduiam si parca nu aveam puterea sa plang, tineam in mine.De a doua zi de dimineata cand am mers spre morga, in masina m-a luat un val de caldura, palpitatii, stare de frica si cel mai rau senzatia asta de Irealitate/Depersonalizare.La inceput (primele luni) au fost usoare, ma lua cate 10-15 minute, dar acum problema este ca ma cuprinde o stare de frica, de agitatie in fiecare zi cate 2-3 ore...acum doua saptamani am avut si o viroza, o infectie in gat, care m-a pus la pat complet, ametit toata ziua si cu sistemul imunitar la pamant.Va dati seama cum ma simteam si ametit din cauza bolii si cu atacurile de panica ?(ORIBIL)Ideea este ca mi-a trecut si de atunci din cauza ca am fost ametit o saptamana intreaga si la pamant cu sistemul imunitar parca s-au intensificat si mai tare atacurile astea, ma gandesc mai mereu sa nu ma apuce un "alt atac de panica"...imi trece unul, ma calmez si dupa o ora, doua ma gandesc ca poate iar ma apuca, sunt tot timpul stresat si panicat din cauza asta, nu pot sa-l mai scot din cap :)).Luni de dimineata m-am trezit cu palpitatii si o senzatie de frica(puternica tare) abia m-am controlat cat sa nu sun la salvare.Nu m-am dus la scoala, m-am dus la spital la urgente si mi s-a facut EKG,ANALIZE,PULSUL, toate ok, foarte bine.De acolo mi-a prescris Sedatif PC, un ameliorator usor, zice doctorul, care ma relaxeaza si calmeaza, dar in acelasi timp parca intensifica si mai tare starile astea de IREALITATE...eu reusesc sa ma calmez cat de cat dat fiind faptul ca sufar de aceste probleme de 1 an si ceva...ce credeti ca ar trebui sa fac? Tin sa precizez ca am abia o saptamana de cand iau pastilele, ar trebui sa astept pana termin toata cutia si apoi sa vad rezultate, sau sa apelez la un psihiatru? Va multumesc celor care v-ati dedicat 10 minute pentru a citi si a-mi da un raspuns...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Senzatie de ireal/depersonalizare"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (12)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua,
Inteleg ca te-a afectat mult decesul bunicii si cred ca iti este forate greu sa te confrunti cu panica!
Este nevoie sa iti administrezi medicatia exact asa cum ti-au recomandat medicii.
Suferi de panica de mai bine de un an si cateva pastile nu fac minuni peste cateva zile, deci trebuie sa ai rabdare.
Calmentele, anxioliticele sau antidepresvele au efect atata timp cat ti le administrezi. Ele sunt recomandate in faza in care simptomele de anxietate sunt foarte puternice si nu te mai poti concentra sau bucura de viata.
Noi colaboram si cu un medic psihiatru si daca este necesar te putem indruma.
Totodata, ai nevoie de psihoterapie cognitiv-comportamantala pentru a-ti rezolva problemele de anxietate, panica, sa inveti sa te desensibilizezi, sa nu iti mai amplifici starile de rau prin ganduri catastrofice, sa inveti sa te relaxezi, sa ramai calm cand te confrunti cu situatii mai dificele si sa iti canalizezi energia pentru a le rezolva.
Despre tulburarea de panica si beneficiile psihoterapiei te poti informa accesand urmatoarele link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Daca ai si alte intrebari sau nelamuriri imi poti scrie linistit.
O zi frumoasa!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/