Buna dimineata, astazi cand m-am trezit, stiam ca nu sunt in regula, nu ma simteam bine, eram foarte ametit.N-am bagat de seama, si au inceput dintr-o data palpitatiile, senzatie puternica de confuzie, m-am speriat atat de rau incat m-am imbracat in 2 minute si am vrut sa fug la urgente.Ideea este ca m-am calmat, am discutat si cu mama chestia asta si ea mi-a zis sa fac un control la un neurolog.Electroencefalograma...eu sufar de atacuri de panica, si de la urgenete mi s-a recomandat un medic psihiatru daca nu-mi revin cu medicamentele prescrise de ei.Intrebarea me este:sa fac control la neurolog sau sa merg direct la un psihiatru?Va rog frumos un raspuns, mi s-a facut rau de am crezut ca mor sau innebunesc azi dimineata, sunt socat...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Senzatia de confuzie si atac de panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua,
Retz, pentru tratarea tulburarilor anxioase apeleaza cat mai repede la psihoterapeut si psihiatru.
Ulterior, pentru linistea ta sufleteasca poti merge si la neurolog.
Cu bine,
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psihoterapeut Roxana Patrascu
2
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psihoterapeut Roxana Patrascu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Advertisement
Miu (acum 10 ani)
Problema vesnica a panicosilor e aceea de a umple camerele de garda si eventual cand li se recomanda sa meraga la psihiatru sa-si trateze problema reala care generaza senzatiile neplacute care-i trimite la urgente fara un motiv real este sa devina sceptici,banuitori sa-si puna singuri etichete drept diagnostice.Omule,astea-s atacuri de panica,sunt simptome psihogene si se trateaza la psihiatru,nu la neurolog. EEG-ul confirma sau infirma faptul daca ai sau nu epilepsie,in cazul tau cu siguranta nu este vorba de epilepsie,ti-am explicat este o anxietate insotita de sentimentul de depersonalizare si derealizare care se rezolva prin psihoterapie + anxiolitice/antidepresive. In schimb,daca iti negi afectiunea fizica si cauti una somatica o sa te complaci in situatia aceasta care nu-i deloc una placuta. Descrierea e tipica atacului de panica si chiar tendinta asta de a merge fuguta la spital este specifica persoanelor anxioase. Trateaza-te la un psihiatru si cand faci un atac de panica cauta tehnicile de relaxare pe youtube sunt clipuri ,pe net sunt explicate o multime de metode si aplica-le. Cat timp mintea iti joaca feste,iar tu esti sanatos tun,fizic vorbind, lasa prejudecatile si faci ceea ce ti-a fost recomandat de medic!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Cristina Nedea MPsih. Cristina Nedea este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua, ReTz!
Din relatarile tale, reiese, ca dupa disconfortul de la trezire, ai reusit sa te si calmezi. Asta e foarte bine pentru tine, inseamna ca ai control asupra a ceea ce ti se intampla.
Acum, la sfarsit de an vin si deadline-urile pentru lucrurile pe care ni le propunem la inceputul anului. Importanta lor cauzeaza, adesea, stari de panica.
Pentru un control specializat, mergi la medicul de familie si discuta starile avute. Iti va recomanda un psihiatru pentru un ajutor imediat si apoi, pentru a ajunge la rezolvarea cauzelor starilor de panica va trebui sa mergi la psihoterapie.
Succes in demersurile tale!