Buna ziua.As vrea sa stiu daca tulburarea obsesiv compulsiva (cu elemente psihotice)se poate vindeca sau ameliora foarte foarte mult(si daca da,cum?) si as mai dori sa stiu daca ea ,poate da in schizofrenie..Lamuriti-ma putin si pe mine. Si mai ales ce as putea face ca sa nu se agraveze OCD-ul? Multumesc anticipat.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "OCD,tulburare obsesiv compulsiva accentuata E atat de grav?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Buna ziua! Adresati-va unui psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala si incepeti terapia. Da, TOC se poate ameliora mult, iar pacientul invata sa isi controleze gandurile si comportamentele. Schizofrenia este un diagnostic, iar TOC este alt diagnostic. Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Advertisement

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Buna ziua,
Pentru tratarea tulburarilor de anxietate (atacul de panica, anxietate generalizata, fobii specifice, fobie sociala, timiditate, tulburarea obsesiv-compulsiva, stresul posttraumatic) aparute fara cauze medicale, psihoterapia cognitiv-comportamentala, la cabinet sau in varianta online, prezinta o eficienta semnificativa, demonstrata stiintific prin numeroase studii de specialitate.
Aceasta terapie invata pacientul cum sa reziste mai bine stresului vietii cotidiene, cum sa se relaxeze mai eficient, cum sa-si controleze starile emotionale si manifestarile mintii etc.
Informatii suplimentare puteti afla accesand link-ul:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro